avslutad210712
Gäst
Re: Re: Så av den
För tre veckor sen var jag på kurs i kungliga huvudstaden och berättade om hur mycket snö vi fått i år. Nu har det regnat tre veckor i rad och all snö utom den som är upplagd i högar är borta. Och cykelbanan består av ett lager is med vatten ovanpå. Kan lova att det är roligt att cykla utan antisladd- och antiramlingselektronik *L*.
Strykarräven; sa:Den skönaste körningen är ju under början av vintern, när alla plötsligt inser att det är halt (igen!) och att man faktiskt kan dö i trafiken. Folk kör försiktigt och generöst, släpper fram och gasar inte mot rondellerna. Jag gillar första halkan! Synd bara att det envisas att regna här ute...avslutad210712; sa:Självklart kommer all antisladdutrustning att vara avslagen.
För tre veckor sen var jag på kurs i kungliga huvudstaden och berättade om hur mycket snö vi fått i år. Nu har det regnat tre veckor i rad och all snö utom den som är upplagd i högar är borta. Och cykelbanan består av ett lager is med vatten ovanpå. Kan lova att det är roligt att cykla utan antisladd- och antiramlingselektronik *L*.