• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

anonymitet (forts)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag har haft uppdrag för staten med anonymitetsfrågor. Så tack för att Du nollställde tråden! Och det var inte ens påhopp, jag citerade Dig en gång i en tråd och har inte skickat någonting alls direkt till Dig och det vet Du, Du är dessutom ful

ja du...jag är ju faktiskt inte alls här på det här forumet för att vara vacker eller kolla in hur andra ser ut...om du tycker jag är ful...så är det väl din sak...det innebär bara att du varit inne och tittat på mina foton och det känns obehagligt...så enkelt är det...jag är här för att jag älskar att vara ute och träffa likasinnade...jag kollar inte ens hur de ser ut innan jag bestämmer träff...jag träffar helt okända klättervänner i alla åldrar och det enda som är intressant är klättringen eller fågeln eller kameran eller vad man nu träffas för...det är ju därför jag är här...här träffar man likasinnade...singlar...par...gifta...spelar ingen roll..jag tycker att du bums ska söka dig till
www.knullkontakt.se eller www.bodycontact.se så hoppas jag att du får den unga brud du söker som inte bryr sig om allt du skriver...
lycka till!
anna
 
Allt missuppfattas! Du antar för mycket. När jag läste Din profil så hade jag precis 15 sekunder kvar av inloggningen i biblioteksdatorn, så jag sparade texten i Din profil (ja, jag är snabb och 15 sekunder räcker), och jag tänkte att om jag har tid så jämför jag Ditt sätt att presentera Dig för att se om det finns något bättre sätt att presentera sig på än hur jag gör i min profiltext.

Så jag läste inte ens för bildens skull. Och jag har inte ens hunnit läsa texten ett dugg, jag har inte haft någon överlopps tid.

Tänk! Jag använder min tid effektivt i 15 sekunder på valfritt sätt, och det blir till flera inlägg i en diskussion!

ja du...jag är ju faktiskt inte alls här på det här forumet för att vara vacker eller kolla in hur andra ser ut...om du tycker jag är ful...så är det väl din sak...det innebär bara att du varit inne och tittat på mina foton och det känns obehagligt...så enkelt är det...''

Men frågan är om där finns någon som INTE gillar ONS. Jag har aldrig ONS, vilket Du kanske har missat. Du vet, könssjukdomar, det är väl typ 40% av ungdomarna som har, typ i.a.f. Ungefär det enda i livet jag inte vill.

jag tycker att du bums ska söka dig till
www.knullkontakt.se eller www.bodycontact.se så hoppas jag att du får den unga brud du söker som inte bryr sig om allt du skriver...
 
Ons????

har jag aldrig hört talas om...ny förkortning i min värld...du verkar insatt...tror de som är på såna forum kan skydda sig precis som alla andra...om man är livrädd för könssjukdomar så är det enligt socialstyrelsens nya råd bäst att vara avhållsam...annars finns det kondom...mycket bra och effektivt skydd mot sjukdomar om man använder den hela tiden...kyssar och pussar kan man ju undvika om man vill vara på säkra sidan...likaså kan man undvika sånt som oralt umgänge...om du inte gillar de forumen jag föreslog kan du ju testa www.motesplatsen.se www.spraydate.se www.happypancake.se www.ekontakt.se www.qruiser.com
lycka till!
och jag tycker inte du ska ta efter min presentationstext, titta istället på hur andra män som är friluftsintresserade presenterar sig på det här forumet så hittar du säkert ett bättre sätt att presentera dig på...
annars kan du ju haka på när friluftssinglarna drar ut...så kanske du hittar någon flicka där som inte har något emot dig när hon får träffa dig live...vem vet...du kanske är riktigt normal och trevlig när man träffar dig på riktigt????...
/anna
 
varifrån kommer dina sifrror då?

" Du vet, könssjukdomar, det är väl typ 40% av ungdomarna som har, typ i.a.f. "

herpes är det 80 procent av befolkningen som bär på...så risken för att få det är rätt stor...
clamydia, gonorre, syfilis, hiv går under smittskyddslagen...så alla som har eller har haft det finns ju registrerade...så du som jobbat med lite allt möjligt kanske kan få tillgång till registren och kolla upp din tänkta partner kanske??

hett tips bara...

/anna
 
verkligen skitsmart:)

du kom på en lösning...men jag undrar nog ändå vad förkortningen ska stå för faktiskt...
du får väl rapportera hur högt du kom i iq när du bänkpressat klart..hehe...
/anna
 
ja du...

visst har du rätt...att jag överreagerar ibland...brukar vara rätt offentlig annars...men just på det här forumet känner jag mig privat liksom...så det är väl därför...om jag tar bort bilder kommer jag få klagomål på att jag är för anonym...alltid är det någon som tycker man borde göra annorlunda...så är det...det blir nog bra ändå :)
keep climbing :)
/anna
 
för fanken, man kan väl känna ett obehag inför vissa individer oavsett om man valt att visa sig offentligt eller inte, man har rätt att känna ett obehag när vissa individer närmar sig på ett sätt som känns obekvämt.
 
ninapenda, tack!

för fanken, man kan väl känna ett obehag inför vissa individer oavsett om man valt att visa sig offentligt eller inte, man har rätt att känna ett obehag när vissa individer närmar sig på ett sätt som känns obekvämt.
____________________________________________________________________

Nu till det jag ville inflika nu:
http://www.utsidan.se/forum/showpost.php?p=372115&postcount=5
URL:en är detta:
Åmen, inte sedan SÅ låg ålder!

nu ska vi se..
<clip>
2. arbetat som socialarbetare sen 4års ålder..
<clip>
REFERENS: Fråga efter Matti Koivusaari (kanske pensionerad), Timo (yngre än Matti) och Veijo's son. Tid: norra Europas värsta lågkonjuktur sedan sextiotalet.

Var mitt svar på:

Tror du verkligen att vi tror på allt som du skriver att du har gjort. Är du kanske en sån som ljuger så att du tror dig själv?

och vissa blir nog provocerande av vad som uppfattas som skrävel (om det är sant eller ej, spelar ingen roll).
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.