Jag har haft uppdrag för staten med anonymitetsfrågor. Så tack för att Du nollställde tråden! Och det var inte ens påhopp, jag citerade Dig en gång i en tråd och har inte skickat någonting alls direkt till Dig och det vet Du, Du är dessutom ful
ja du...jag är ju faktiskt inte alls här på det här forumet för att vara vacker eller kolla in hur andra ser ut...om du tycker jag är ful...så är det väl din sak...det innebär bara att du varit inne och tittat på mina foton och det känns obehagligt...så enkelt är det...jag är här för att jag älskar att vara ute och träffa likasinnade...jag kollar inte ens hur de ser ut innan jag bestämmer träff...jag träffar helt okända klättervänner i alla åldrar och det enda som är intressant är klättringen eller fågeln eller kameran eller vad man nu träffas för...det är ju därför jag är här...här träffar man likasinnade...singlar...par...gifta...spelar ingen roll..jag tycker att du bums ska söka dig till
www.knullkontakt.se eller www.bodycontact.se så hoppas jag att du får den unga brud du söker som inte bryr sig om allt du skriver...
lycka till!
anna