Du dömer människor till att kallas svin, baserat på vilda gissningar. Om jag som husägare ser en film där andra människor vistas i ett hus tänker jag inte automatiskt att de är svin som inte har rätt att vara där. Vad ger dig rätt att göra motsvarande sak? Du har ingen aning om huruvida de har markägarens tillstånd, äger marken själv eller ens egentligen bryter mot någon lag.
Utemats! Om du hade sett filmen, så hade nu nog noterat att den aktuella filmen inte handlade om vistelse i något hus, utan tändning medelst tändstål av en direkt olämplig lägereld på en berghäll uti det fria under väldigt torra förhållanden.
Visserligen fanns det ett egenhändigt gjort vindskydd med i filmen, men jag vill knappast kalla det boningshus...
Läs om punkt 4 i mina kommentarer på youtube-klippet, så kommer du att hitta ordet troligtvis, alltså ett logiskt antagande.
Nej du, niking. Det enda konstaterade svinet i denna tråd än så länge är nog du. Ett riktigt svin som dömer andra människor till höger och vänster på ytterst lösa boliner och förnekar oss alla att nyttja våra grundlagsskyddade rättigheter. Ditt största problem är nog att du är född i fel tid.
Den salvan kom ju från rätt person också... not! En person som helst vill skicka alla markägare till omskolningsläger i Nordkorea.
Men UteMats! Det är dags att vakna upp nu från dagdrömmeriet. Äganderätten till mark är nämligen grundlagsskyddat och ingår dessutom i de mänskliga rättigheterna. Ditt problem är nog att du är lever under helt fel land, med tanke på dina politiska böjelser.
/Niklas