Min Champion sports-bh har gått många mil. Extremt slitstärk och skaver ingen stans. Har försökt med andra (bla Adidas) men funkar inte alls lika bra. Jag har den mest stabila modellen som egentligen ser mest ut som en topp. Sitter som klister. På vintern använder jag samma förutom när det är riktigt kallt då jag använder en från Houdini i yllefleece. Väldigt, väldigt skön mot hyn. Försökte i år för första gången använda lindextrosor och var inte nöjd. Fick utslag vilket jag aldrig annars fått även om det varit varmare och jag burit tyngre. Jag är faktiskt så galen att jag svär till små bomullstrosor på sommaren och diverse olika funktionsboxers på vintern. Gillar crafts boxer och har även ylleboxer från norska Ulvang som är supersköna.
-
Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.
Vettiga damunderkläder för vandring?
- Trådstartare .:maria:.
- Start datum
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Vandring till sommaren? | Tjejforum | 10 | ||
Vandring i Sarek nästa vecka (V.29) | Tjejforum | 0 | ||
Söker ung nybörjare (klättring och vandring) | Tjejforum | 1 | ||
exp/vandring i syd amerika | Tjejforum | 1 | ||
Vandring från Göteborg | Tjejforum | 6 |