Veckotävlingen

Aktuell ställning:

fiskarlennart, 67 p
lausvik, 52 p
Norgefiskaren, 37 p
Ahvenet, 33 p
Trasselkludd, 29,5 p
pegason, 25,5 p
Mille, 4 p
Maya, 3 p

Snipjägar´n hade båten i sjön (eller gölen?) och vann veckans omgång tätt följd av den kattmatsmetande Lennart. Trassel håller dock fortfarande pegason bakom sig. Hur länge?

Kallt var det och näckrosorna för täta. Dessutom var det mört som ville sno mitt sutarbete. Till slut lyckades jag i alla fall nypa fast en men eftersom jag inte har någon katt fick den, efter en skarp tillsägelse, plumsa tillbaka. Själv packade jag ihop, åkta hem och funderar nu på om jag ska äta frukost nu eller när jag vaknar igen... Himla påfund det här med att fiska tidigt på morgonen.

Sommaren är kort! Vad gör du nuförtiden?

Jo mitt korta pass i dag var under Tomas Ledins soundcheck och skyller mitt bompass på den samme... Sitter nu på balkongen och lyssnar på sommaren är kort, mfl och planerar för bottenmete i morgon när alla tosiga turister och fans antingen ligger å sover ruset av sig eller har lämnat byggda.... Utsikt från balkongen mot slottet där dom spelar låt mig säga, högt....
IMG_20220716_201524999_HDR.jpg

Senast ändrad:
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
lausvik Veckotävlingen - anmälningar Fiske 9

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg