Glöm inte att resultatet måste postas här...Anmäler fiske denna helg.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Veckotävlingen
- Trådstartare lausvik
- Start datum
Glöm inte att resultatet måste postas här...
Kanske tar ett pass till innan midnatt för att......
... och mitt Sutarepass gav mig en riktigt fin mört. Bytte sedan ut masken mot majs och då tog naffsen slut.. Avslutade med UL-spinn och tog en vacker och pigg Abborre... 22 p
Idag blev det fem abborrar när jag var ute och övade med flugspöt.
Varit ute i helvetesblåsten med trasselspöt idag. Såg en öring och fick en liten konstig fisk.
Veckas total 26 poäng.
Bilagor
TL bedömer den "konstiga lilla" som en öring.Varit ute i helvetesblåsten med trasselspöt idag. Såg en öring och fick en liten konstig fisk.
Veckas total 26 poäng.
Ja håll dig till snipgölarna. Skulle du få för dig att fiska i det salta kunde det ju bli alldeles för många poäng.Anmälan: 25/7 Måndag.
Är på västkusten, men även här nere finns det snipsjöar.......
Ja den har ju prickar på sidan så.TL bedömer den "konstiga lilla" som en öring.
Anmäler lite fiske i sjön Mjörn i morgon ska ut med sonen Stefan o Mille i deras båt. Även Mille anmäls.
Alingsås! Mjörn och gäddjakt! Skitfiske till eder alla...Anmäler lite fiske i sjön Mjörn i morgon ska ut med sonen Stefan o Mille i deras båt. Även Mille anmäls.
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Veckotävlingen - anmälningar | Fiske | 9 |
Liknande trådar
Vinter i Österrike: 6 höjdpunkter
Upplev ikoniska skidbackar, glaciäräventyr och charmiga byar där alpina traditioner och kulinariska smakupplevelser skapar en unik atmosfär.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg