Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Veckotävlingen
- Trådstartare lausvik
- Start datum
I morgon kommer jag att å jobbets vägnar befinna mig i närheten av några av mina fiskeställen så om jag hinner tänker jag fiska "after work" vilket i så fall härmed anmäls.
För optimistisk jag var. Fiska i helgen får jag göra. Hmmm...
Testar lite regnbågsfiske i morgon måndag nu när isen släppt
Blev en liten regnbåge på 500g på Toby 10g silver-blå och den gamla trotjänaren Cardinal 54. Telefonen jäklas så jag har ingen bild men TL kanske godkänner det ändå. Isåfall 11p.
Det står ingenstans i reglerna att man måste fotografera sin fångst.Blev en liten regnbåge på 500g på Toby 10g silver-blå och den gamla trotjänaren Cardinal 54. Telefonen jäklas så jag har ingen bild men TL kanske godkänner det ändå. Isåfall 11p.
Jag går och fiskar.... Tänkte mig lite å-fiske fredag och lördag vilket härmed anmäls....
Nåväl, härlig helg, årets första fiske. Genererade ett bottennapp, ett trädnapp, en liten fin borre och en krok i fingret, tre skatbo. Kontentan säger mig att jag borde fiska oftare för att hålla igång de kunskaper jag fått hittills under mina 3 år som hobbyfiskare. Skärpning framöver... Nästa helg tänkte jag vara väl behaglig i min portabla stol och metspö... Graven väntar....
Det är rätta takter! Man ska alltid blicka framåt. Själv hoppas jag få inviga min nya sittbox i morgon.Graven väntar....
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Veckotävlingen - anmälningar | Fiske | 9 |
Liknande trådar
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg