Du räknar inte utan bara gissar? Eller har du glömt de 57 poäng du fick för onsdagens fångst?
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Veckotävlingen
- Trådstartare lausvik
- Start datum
Jag har varit ute lite under lördag och söndag och tränat på att kasta och fiskat lite. Med varierade resultat. Men några framsteg också.
Efter att ha tränat en stund med flytlina så har jag bytt till sjunklina och flytande flyg för att fiska lite. Men inte lyckats lura någon fisk. Jag träffade på en annan fiskare som också betedde sig lika konstigt som jag själv. ”Streetfiske” med flugspö är inte det vanligaste här omkring.
0 poäng
Efter att ha tränat en stund med flytlina så har jag bytt till sjunklina och flytande flyg för att fiska lite. Men inte lyckats lura någon fisk. Jag träffade på en annan fiskare som också betedde sig lika konstigt som jag själv. ”Streetfiske” med flugspö är inte det vanligaste här omkring.
0 poäng
Nå, jag får i alla fall totalen till 96 poäng och om inte Lennart varit ute på någon skum marstrandskula så lär jag inte behöva kontrollräkna...Du räknar inte utan bara gissar? Eller har du glömt de 57 poäng du fick för onsdagens fångst?
Trodde du menade denna fisketuren!🤔Du räknar inte utan bara gissar? Eller har du glömt de 57 poäng du fick för onsdagens fångst?
Mld fiske idag!!
Då var man hemma efter 3 tim fisking i snö och kall vind.
1st torsk på pilk
1st bleka på pilk
1st havmus tatt på räka!
Hadde också en knot som hoppa ut av handen för den blev plåtad!!
torsk 4,6kg med rogn och blekan 2,4kg
1st torsk på pilk
1st bleka på pilk
1st havmus tatt på räka!
Hadde också en knot som hoppa ut av handen för den blev plåtad!!
torsk 4,6kg med rogn och blekan 2,4kg
Bilagor
Anmäler fiske i morgon, kylan har lagt ett istäcke på mindre pöl här i Partille som jag tror kan vara ok i morgon.
Amäler fiske idag!!
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Veckotävlingen - anmälningar | Fiske | 9 |
Liknande trådar
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg