Jag har nu undersökt varför det inte går att hitta i butik.
Tältet heter nu POWER LIZARD! wow
Jag antar att "scrotum"-referenserna blev för många.
Jag har nu undersökt varför det inte går att hitta i butik.
Tältet heter nu POWER LIZARD! wow
Jag har sett den där bilden men jag kan inte tyda några siffror.
Dessutom är ju taket så snett så man undrar om det är högre än akto i praktiken.
Tältet finns fö för leverans nu men var man köper det vet ja inte.
Knappt 3000 kr på amazon.co.uk exkl. frakt. dvs samma pris som Terra Nova Laser. Klart intressant. Dags att krama ur spargrisen...
Med priset £256.60 så börjar det ligga rätt till. Håller med om att det(nästan) börjar bli dags att"krama ur spargrisen" och köpa ett till tält,
vågar man beställa från amazon? och hur blir det med frakt? står ju fraktfritt i uk, men hur mkt extra blir det till sverige?
Har aldrig testat beställa från amazon, vet inte hur man gör?! någon som kan berätta hur man gör och om man vågar?
Beställa från Amazon gör man enkelt , men viss kunskap i engelska behövs. Man behöver ett kreditkort, adress, mejl-adress, användarnamn och lösenord.
"Jag har däremot ofta fått paketen snabbare än inrikes paket(som varit skickade samma datum)."
Samma här. Det beror oftast på att Posten suger jämfört med DHL och att det mesta fortfarande verkar fraktas med Posten inom landet. De gånger jag fått leverans med DHL från ett svenskt bolag så har jag ofta grejerna dagen därpå medan Posten tagit minst en vecka. Däremot har det tagit rejält med tid om de skickar med USPS från USA eller motsvarighet till Posten i UK.
Hur tror ni att vindtåligheten är jämfört med HB Akto utifrån specifikationen sett? Har just köpt mig en Akto så jag vill helst höra att Lizard är sämre. ;-)
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Ultralätta tält, Vaude Refuge | Lättpackning | 11 |