Ojdå... Så det finns regler för hur man bör svara? Kände inte till dessa, förlåt.... Har sett ganska långa inlägg här på utsidan utan att någon har klagat... Men jag visste inte att jag måste hålla mig kort på just denna fråga. Jag ber om ursäkt.
Det är bra att det finns forumpoliser som håller ordning och reda.
Men Snälla Jag gjorde ett försök att vara lite lustig på din bekostnad, För att det skulle vara lite tydligt så la jag till en liten figur som ler och blinkar med ena ögat (
) vilket betyder att jag var lite ironisk eller helt enkelt att jag skojjar.
För att förklar mitt dåliga skämt(dåligt för att adressaten inte förstod att det var med glimten i ögat som jag skrev).
Om nu någon som kanske är ute och går med hunden(ett exempel bara) går förbi en bergsvägg full med klättrare. Några sådana platser skulle kunna vara lilla korta väggen vid Ågelsjön eller danvikstullsklippan(fast då sitter han och hunden i en båt troligtvis).
Men hur som helst så frågar han klättrarna "varför klättrar man???" Om då någon svarar som du med ditt inlägg tror jag att denne undrar ännu mer efteråt varför man klättrar...
Är du med.
Jag personligen hade frågat tillbaks "varför sitter du och din hund i en båt?" vilket är ungefär en lika bra fråga som "Varför klättrar man?"
Och den frågan (varför klättrar man?) har jag också fått ett antal gånger från olika personer och jag förundras varje gång, men mitt svar blir att jag tycker det är kul och att jag gillar det.
Obs detta inlägg innehåller både ironi och usla, skämda skojjigheter!!!!
Mike ingen forumpolis(kanske admin i så fall) ska få bestämma vad du eller någon annan får skriva, men man behöver inte hålla med den andre och man får säga emot. Då kan det bli en debatt som roar andra människor.