• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Vandring Göteborgsområdet

Söker ”aktivitetsvänner” i Göteborg som är intresserade av ge sig iväg på Dagsvandringar, i Göteborg och närliggande områden.
Öppen även för vandringar längre bort.

Jag kan tänka mig att hänga på. Dock arbetar jag lite tetiga tider så det kan bli svårt men försöka kan vi alltid göra:)

Skulle också kunna tänka mig inte alltför pretentiösa dagsvandringar. Arbetar dock också tetiga tider, eventuellt har jag några helger fria under sommaren.

Hej

..låter som en trevlig idé, och jag är intresserad, Kinnekulleleden é det för långt? för dagsetapp? (45km) tror jag? eller är det någon som är nyfiken på den leden?

Tyvärr..

..missade jag att klicka i "emailbevakning" så om nån är intresserad svara på detta inlägget ...

..låter som en trevlig idé, och jag är intresserad, Kinnekulleleden é det för långt? för dagsetapp? (45km) tror jag? eller är det någon som är nyfiken på den leden?

Nu bor jag ju ca 7000 km i från Göteborg men kan inte låta bli att lägga mig i. Hela Kinnekulleleden på en dag verkar tämligen ambitiöst. Den är hyfsat kuperad och betänk att det tar drygt 1,5 h att ta sig till Kinnekulle från Göteborg. Gör det på två dagar istället så har ni en tjusig weekend.

F.ö. så tycker jag att Göteborg behöver en motsvarighet till detta. Jag får nog ta tag i det när jag flyttar tillbaka till GBG.

Jag är också sugen på dagsvandringar (om jag får ihop det...). Arbetar högst normala tider och har semester, men också två rara barn som "ställer till det" ibland:)

vandring Delsjön lördag 21/7

Hej Alla,

Kul att det finns intresse för vandring i Göteborgsområdet. Någon som är intresserad av följande vandring så är det bara komma med.

Datum: Lördag 21/7.

Vandring: Stora och lilla Delsjön
Tid: kl.10.00
Samling: Delsjöns parkering( parkeringen efter kolonistugeområdet)
Anmälan: Föreslår att intresserade anmäler sig genom att anmäla sitt intresse i detta forum.

/J

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
GodMorgon Letar efter vänner som delar intresset vandring/hiking i Storgöteborg Träffar 3
Christian1 Vandring: Nordsjön runt 5/7 (Mölnlycke) häng med:-) Träffar 6
Gun-valld Vandring v29 Kilpislärvi eller Kautokeino?? Träffar 0
Christian1 Vandring i Gbg trakten Träffar 7
Christian1 Vandring Vättlefjällsleden 18/8 Träffar 0
Mangee vandring runt Stockholm Träffar 7
alpsun Vandring, vårträff 2012? Träffar 40
aventyrare69 Söker friluftsvänner i Stockholmstrakten Träffar 0
Gun-valld Vandring/helg event. Västmanland Träffar 1
Deamon Några Östersundsbor här? Träffar 0
Adventure-Cilla Påsk vandring:-) Träffar 4
harsyra Utflykt/vandring Träffar 3
Marik-a Vandring Träffar 55
Pombe vandring kring Stockholmsområdet Träffar 6
vkll Vandring Ersdalens naturreservat, Hönö, 31/1 Träffar 1
avslut1008 Sällskap på skidtur i vår och vandring i sommar Träffar 1
ore Vandring Träffar 0
krullan Vandring Svartedalen i morgon Söndag Träffar 15
Sjobbe Vandring Göteborg sön 6 april? Träffar 4
Joakim Ambrosson Vandring i Sthlm under midsommar? Träffar 0
tjingeling Vandring i Delsjöområdet den 6 juni (Göteborg) Träffar 14
pelle_129 VANDRING - ÖREBRO (dalarna, vmanl, östergöt, värml... Träffar 0
Joakim Ambrosson Vandring Sthlm med omnejd! Träffar 3
vkll Vandring Göteborgstrakten 17 maj Träffar 7
Polarnatt Vandring i det natursköna Dalarna Träffar 7
vkll Vandring Göteborgstraken Träffar 19
Tvmma Vandring i december. Träffar 9
casimir Vandring Sörmlandsleden lördag 30:e Träffar 0
martinanderssson Vandring göteborg? Träffar 5
Joakim Ambrosson Stockholm - multisport, paddling, vandring, cykling mm Träffar 2
rockempire Paddling, Vandring.... Träffar 0
skogsvakt Aktivitetsvänner Göteborgsområdet Träffar 33
Kustridaren På gång i Göteborgsområdet Träffar 66

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg