vandring 27-28 sept

hej,

vad roligt att det finns sådant intresse att följa med på vandring! Jag föreslår att vi tar etapp 8 och 9 på Tjustleden (http://www.tjust.snf.se/tj_leden.htm). Jag har aldrig varit i de krokarna och det är ändå hyfsat nära (max 2 mil sydöst om åtvidaberg). enligt beskrivningar finns det utsikt, dramatiska dalar och kuperad terräng och vindskydd. förhoppningsvis är det en bra blandning av kulturmark och "vildmark".

Vad tycker ni andra?

Annika

Samåkning!

Jag och Annika kommer troligen samåka från Linköping. Det finns plats för typ 2 personer till i bilen (eftersom det ska med en hund också).

Ni som kan ta er till Linköping på andra sätt kan ju höra av er, så kan vi nog ordna något bra! :)

Vi ses!

Nu har jag har fixat tid och lite annat så att jag kan hänga med...
Det finns 3 platser i bilen som går från Norrköping.

Dennis!!! Du är tillbaka :). Jag trodde du cyklat vilse eller något..........;-)
Första dagen på semestern så bröt jag nästan foten och var helt förstörd i nästan 2 veckor och så fick värmen mej nästan att bli tokig. Det gick ju nästan bara va i skuggan, ju...
När foten var bra och solen hade gått i moln så var semestern nästan slut och jag kom bara nästan iväg... Men nästa gång, då jävlar!

W.o.

Får tyvärr lämna W.O. denna gång då ena knäet hamnade i närkamp med en barngrind natten mot söndagen..... och killen med vit rock beordrar mig att avstå från fysiska aktiviter som rör knäna under 5-6 veckor...... :(
Hoppas ni får en fin tur nu!

Jag tar också egen bil så det finns två platser till om någon vill samåka från Norrköping.

Om vi går sträcka 8 och 9, ska vi lämna bil i andra änden eller hur kommer vi tillbaka?

/Calle

Vandringen

Hej!

Sitter här och kikar på kängornasom ivrigt väntar i hallen..Det ska bli skoj att få komma ut i skogen.
Kul att Dennis hänger på....oj vad vi väntade och undrade sisst ... ;)
Har vi någon tid och plats för samlig?

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
erik morvall Vandring helgen v50 Östergötland 3
annex lördagen den 29 sept. vandrar vi... Östergötland 34

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg