Här en mjölbybo som också är intresserad av att hänga på. Låter som en kul idé!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
vandring 27-28 sept
- Trådstartare annex
- Start datum
hej,
vad roligt att det finns sådant intresse att följa med på vandring! Jag föreslår att vi tar etapp 8 och 9 på Tjustleden (http://www.tjust.snf.se/tj_leden.htm). Jag har aldrig varit i de krokarna och det är ändå hyfsat nära (max 2 mil sydöst om åtvidaberg). enligt beskrivningar finns det utsikt, dramatiska dalar och kuperad terräng och vindskydd. förhoppningsvis är det en bra blandning av kulturmark och "vildmark".
Vad tycker ni andra?
Annika
vad roligt att det finns sådant intresse att följa med på vandring! Jag föreslår att vi tar etapp 8 och 9 på Tjustleden (http://www.tjust.snf.se/tj_leden.htm). Jag har aldrig varit i de krokarna och det är ändå hyfsat nära (max 2 mil sydöst om åtvidaberg). enligt beskrivningar finns det utsikt, dramatiska dalar och kuperad terräng och vindskydd. förhoppningsvis är det en bra blandning av kulturmark och "vildmark".
Vad tycker ni andra?
Annika
Samåkning!
Jag och Annika kommer troligen samåka från Linköping. Det finns plats för typ 2 personer till i bilen (eftersom det ska med en hund också).
Ni som kan ta er till Linköping på andra sätt kan ju höra av er, så kan vi nog ordna något bra!
Vi ses!
Jag och Annika kommer troligen samåka från Linköping. Det finns plats för typ 2 personer till i bilen (eftersom det ska med en hund också).
Ni som kan ta er till Linköping på andra sätt kan ju höra av er, så kan vi nog ordna något bra!
Vi ses!
...Jag och Annika kommer troligen samåka från Linköping...
Jag bokar plats i den bilen! Hoppas det inte blir så vansinnigt lång vandring då jag har en fot som nyligen är avgipsad efter ett brott.
Hoppas också på vindskydd längst vägen så jag slipper bära med mig mitt tält.
Kul!
Härligt Dennis!!
Bra Ulf, då finns det 1 plats kvar i Linköpingsbilen - först till kvarn!
/Tor
Härligt Dennis!!
Bra Ulf, då finns det 1 plats kvar i Linköpingsbilen - först till kvarn!
/Tor
Första dagen på semestern så bröt jag nästan foten och var helt förstörd i nästan 2 veckor och så fick värmen mej nästan att bli tokig. Det gick ju nästan bara va i skuggan, ju...Dennis!!! Du är tillbaka . Jag trodde du cyklat vilse eller något..........;-)
När foten var bra och solen hade gått i moln så var semestern nästan slut och jag kom bara nästan iväg... Men nästa gång, då jävlar!
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Vandring helgen v50 | Östergötland | 3 | ||
lördagen den 29 sept. vandrar vi... | Östergötland | 34 |
Liknande trådar
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg