vandring 27-28 sept

Det ser ut att bli ett riktigt gäng som kommer iväg. Och nu verkar det som att vädret kommer att bli mycket bra. Har lite planer om klättring som inte är klara. Blir det inget kan det mycket möjligt bli att jag också gärna hänger på. Åker i så fall från Motala.

Men som sagt, bestämmer mig sent.

/Johan

Emma,

Det finns plats för två personer i bilen och du/ni får gärna åke med. Vi behöver åka 0745 från Skänninge. Kan ni fixa det?

Om något strular kan du alltid ringa på 070-674 99 56.

/Mattias

Får haak på någon annan gång. Blir till att utnyttja det fina vädret till att förlänga klättersäsongen.
Ha det så bra!

/Johan

Emma,

Det finns plats för två personer i bilen och du/ni får gärna åke med. Vi behöver åka 0745 från Skänninge. Kan ni fixa det?

Om något strular kan du alltid ringa på 070-674 99 56.

/Mattias

ber om ursäkt för att jag inte hörde av mig, jag hade verkligen tänkt hänga på med det strulade till sig igår kväll. så att andra saker kom ivägen. tacksam för att ni fixade plats i bilden. och jag beklagar att jag inte kunde komma med. hoppas ni får en underbar vandring!
/emma

Trots det av mig tippade manfallet (kvinnofallet? ), så kom väl ett gäng iväg, hur gick det ?, vad hände, var det inte för långt för en del?, önskar liten rapport med bilder om ni har lust, Tack.

Lyckad tur!

Jo visst blev vi ett gäng som kom iväg! Hela 9 (8+1 hund) stycken till slut ! Vandring gick genom ett ganska omväxlande landskap - frodiga svampskogar, levande beteslandskap, små sjöar, höga klippor, och ett och annat kalhygge. Vi gick både en del på små fina grusvägar och i skogen.

Hösten visade sig från en av sina vackrare sidor, helt klart! Skönt med lite lägre temperaturer ibland när backarna var branta, men härligt att luncha i en solig glänta eller i lä bakom någon stor bumling!

Vi var nog alla lite trötta efter 2 dagars vandring! Men vi klarade oss bra. Även turens yngsta deltagare på sju jordsnurr höll god min hela vägen i mål! En härlig kämparanda!

Bilder får någon annan bidra med denna gång, för jag hade ingen kamera med mig.

'til next time...

/Tor

Jo visst blev vi ett gäng som kom iväg! Hela 9 (8+1 hund) stycken till slut ! Vandring gick genom ett ganska omväxlande landskap - frodiga svampskogar, levande beteslandskap, små sjöar, höga klippor, och ett och annat kalhygge. Vi gick både en del på små fina grusvägar och i skogen.

Hösten visade sig från en av sina vackrare sidor, helt klart! Skönt med lite lägre temperaturer ibland när backarna var branta, men härligt att luncha i en solig glänta eller i lä bakom någon stor bumling!

Vi var nog alla lite trötta efter 2 dagars vandring! Men vi klarade oss bra. Även turens yngsta deltagare på sju jordsnurr höll god min hela vägen i mål! En härlig kämparanda!

Bilder får någon annan bidra med denna gång, för jag hade ingen kamera med mig.

'til next time...

/Tor

Tack Tor !, ni är underbara, som ett fint gäng som kan göra ngt fint ihop,
tänk om alla människor ( och vovvar) kunde det......

Det här lät spännande, bra initiativ! Tyvärr var jag några dagar sen att uppmärksamma denna gång. Jag hänger gärna på nästa gång!

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
erik morvall Vandring helgen v50 Östergötland 3
annex lördagen den 29 sept. vandrar vi... Östergötland 34

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg