Alla dina övriga trådar söker du sällskap. Du verkar trevlig och artig, har en fin hemsida. Du ser också snäll , trevlig och välvårdad ut på dina resebilder. .
Det där måste man ju ändå tacka för
Alla dina övriga trådar söker du sällskap. Du verkar trevlig och artig, har en fin hemsida. Du ser också snäll , trevlig och välvårdad ut på dina resebilder. .
Hmmm...
Står det verkligen så i rapporten?
Det var visserligen ett tag sedan jag läste rapporten men jag kan inte minnas att man kan utläsa det du påstår ur den. För sakens skull måste jag nog be dig hänvisa närmare till var man kan läsa detta.
Högerextremisterna mördar oskyldiga människor endast på grund av deras åsikter, ursprung och sexuella läggning, människor som inte passar in i högerextremisternas världssyn.
Appropå "olagliga demonstrationer", vilket är en term vissa slänger sig rätt mycket med så verkar det knappt finnas i Sverige. En demonstration utan tillstånd är fortfarande inte olaglig. Mer info på: http://www.mynewsdesk.com/se/view/pressrelease/29249
Ingen aning om trovärdigheten på siten, men finns en hänvisning till en person hos polisen för mer info om inte annat.
Det finns dock en flank som inte respekterar detta och det är dessa som nolltolerans ska införas emot.
Gör som Putin, höj straffvärdet på tusentals procent för olagliga demonstrationer.
... Men jag trodde inte utsidan skulle bli en del av detta....
Inte jag heller. Hade helst sett att vi var befriade från sådant skit här, det finns mer lämpliga sidor för den typen av diskussioner.
Är inte Utsidan ett forum där man diskuterar friluftsliv och liknande?!
Det finns väl rum för att lufta allt möjligt. Även här.
"Fritt Forum Om annat än friluftsliv"
Så länge diskussionen förs här är det väl inte mycket att bråka om.
Kan man ju kanske tycka.. jag tvingas ju dock läsa en del av det eftersom det syns både på förstasidan och under "lista nya inlägg".
Ingen big deal givetvis men det sänker intrycket på sidan en del för mig.