Jag brukar handla med kort, men denna gång hade jag glömt plånboken på jobbet (som sagt är jag inte felfri). Men är det inte Addnature som väljer att använda Klarna, eller måste de använda sig av dem? Om Klarna har problem, kan inte Addnature använda någon annan? Har jag förstått fel?
Idag ringde i alla fall Addnature och förklarade hela ärendet. De har som mål att besvara inom 24 timmar men det tog dock 1,5 vecka i mitt fall. Det hade att göra med stort tryck pga sommarrea.
Svaren de gav nu korresponderade inte med svaren jag fått per telefon tidigare, och de hade gjorts misstag från Addnatures sida. De skulle se över sina rutiner.
Jag uppskattar att de ringde, även om det tog så lång tid. Jag kommer att fortsätta handla där, även om min nöjdhet har gått ner en smula. Min personliga upplevelse är att de inte riktigt hinner med sin verksamhet, som om de vuxit snabbare än de kunnat hantera. Men det är bara min, icke kvalitetssäkrade iaktagelse grundat på leveranstider och tid för behandlande av ärenden.
Jag ger dem en chans till och hoppas att de visar att jag har fel.
MVH
Jimmy
Sommarrea? Det är i mitten av oktober nu. Inte augusti.
Tyvärr har mina erfarenheter av Addnature inte förbättrats under det gångna året. Ständiga saldofel, låg kunskap hos personalen och sakta ökande priser gör det ganska oattraktivt för mig som kund att handla där.