tigertamjaren; sa:Hej Christer! Tack för ditt svar! Ska jag sätta upp en pjäs? Är det någon som verkligen är intresserad av mina försök att komma ut och gå? Kan jag tjäna pengar på det menar du? Det låter helt otroligt! Jag som bara skulle ut och gå!
Nej, ingen pjäs, ta det inte så bokstavligt, allvarligt. Jag menar bara att det var underhållande det som hade skrivits så långt. Du ska ut och gå bara säger du.
Okey, men varför måste du tjôta så infernaliskt bara för det.
Ting kostar både tid och pengar. Gå i dina gamla seglardojjor så länge..."om gud vill och skorna håller...eller... "himmel, meine schuhe" som vi säger i Alplandet.
Det viktiga är inte här vad som sägs, utan hur det sägs och ATT det sägs!!!
Lycka till!
Tips: se till att högerskon sitter på höger fot och vänsterskon på vänster fot för att undvika onödiga skavsår och för att inte bli utskrattad, uttittad!
Bra skomakare växter inte på träd, har aldrig gjort.
Är det minst 3 mm kvar av mönstret på sulan så är det inga problem i backarna på vintern.
Gå, gå vet jag, bara gå, snart har du ett "vandrarhem". Du får starka magmuskler, bra tarmtömning, friska tankar i det syrerika, ja argumenten för att gå på och inte bara stå tar aldrig slut, nu tog dom slut.