Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Men hur är det nu, är det någon som testat dessa stryklappar än? Jag menar, det verkar ju för bra för att fungera? Håller verkligen lappar som man endast stryker på sådär. Skriv gärna om det är någon som testat och köpt dessa lappar från dom där swedpatch, tacksam för info.
Har själv bara lagat med rutarmenylonlappar, G1000 lappar samt spinnarckertejp själv. Fältfusklagningar med silvertejp har hemma alltid ersatts av permanentare lapp enligt ovan. Oftast förstärkt med söm. På ett hel eller halvsyntetplagg skulle jag aldrig sätta en bomullslapp!
G-tex plagg har jag lämnat till proffs. Resultat mycket bra och priset lågt.
Ylle kan du nästa hop med sytråd i fält och hemma laga med stoppgarn. Sällan görsnyggt men med full funktion.
Laga mera!
Inspererad av inlägged beställde jag lappar från Swedpatch och lappade muntert ihop två par slitna byxor (ett par jeans och ett par friluftsbyxor i en slags bomull). Men lapparna satt som slitna plåster och började lossna vid första användning. Jag vet inte om jag gjorde något galet, jag strök på dem i samma värme som jag stryker bomull. Jag ska höra mig för med Swedpatch och kolla om jag missat något. Men jag tycker personligen att silvertejp sitter bättre.
låter inte rätt, du måste ha fått konstiga måndagsex från swedpatch.se eller så har du gjort något fel, mina sitter tvätt efter tvätt, till och med längst ut i kanterna.
En som jag använt riktigt mycket fick jag "stryka på" lite igen för att det blivit lite släpp, men där hade det säkert blivit ett hål istället om inte lappen suttit där...
Vill bara dela med mig av en erfarenhet... Jag har barn, och trots att han är snart 7 år så är ett konstant problem att hans byxor alltid har hål på knäna, nya eller gamla spelar ingen roll, så jag hittade en sorts påstrykningsbara lappar på [raderat av admin] och provade dem,.