Genom att välja "radera utkast" som ditt förinställda värde.hur då? jag trodde jag testat allt förutom att lagra kakor. jag rensar allt efter varje session (inloggningar, kakor, historik osv), och tror inte inställningarna sparas i min utsidan-profil? eller har de ändrat?
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Testa spara text för att editera vidare senare
- Trådstartare tango
- Start datum
Det där är inget förinställt värde, det gäller endast för det aktuella inlägget man skriver. Om jag bara lämnar inlägget och klickar på nåt annat på sidan för att jag ångrade mig ,så finns texten kvar om jag går in i samma tråd senare. Testade precis igen. Det sparas automatiskt om jag inte väljer nåt annat.
Nja, jag tycker det hade varit bättre tvärtom. Hänt mig fler ggr att jag varit på väg att posta två inlägg samtidigt pga att "det gamla opublicerade" låg kvar över det nya citerade, och sen där under mitt nya svar.
Lätt att det blir fel om man inte är uppmärksam på det.
Lätt att det blir fel om man inte är uppmärksam på det.
Ska vi bli nöjda bägge två, får vi be admin fixa så denna funktion verkligen funkar som ett förval "en gång för alla" . Vet inte om det är tekniskt möjligt, men lägg gärna in ett önskemål om detta i Nya Utsidan - Funktionsförslag.
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg