Re: Förvirrad, vem?
Jag anser mig ha rätten att tycka och skriva vad jag vill om dina inlägg, oavsett till vem de är riktade, om jag inte går till personangrepp på dig. Så, att idiotförklara och spy galla över en person (Christian Almgren) för att han inte ger det svar du tänkt dig gör ju knappast forumet till ett trevligare ställe-gjorde alla det skulle antagligen få ta del av och bidra till detta förträffliga forum. Nu får vi se vad "han däruppe", administratören, tycker om dina inlägg .
Puss på dig! /Ola
fatman; sa:Hej Ola! Är det så att du identifierar dig med Christian på något sätt? Du känner det som att även du din slyngel blivit åthutad, eller hur? Eller är det kanske så att du inte riktigt vet vad du heter? Imorgon heter du kanske Kalle eller Elsa, isåfall har jag förståelse för varför du lägger dig i våran kontrovers. Det är du som är förvirrad, förstår du! Vet du vart du ska vända dig? Om inte, fråga din lilla mamma om ditt dopnamn!
Jaha! du vill vara nära Christian för att på så sätt skydda honom mot den otrevliga Fatman. Är du förtjust i Christian kanske, ok! det är eran sak.
Hälsningar Bert Juhlin.
Jag anser mig ha rätten att tycka och skriva vad jag vill om dina inlägg, oavsett till vem de är riktade, om jag inte går till personangrepp på dig. Så, att idiotförklara och spy galla över en person (Christian Almgren) för att han inte ger det svar du tänkt dig gör ju knappast forumet till ett trevligare ställe-gjorde alla det skulle antagligen få ta del av och bidra till detta förträffliga forum. Nu får vi se vad "han däruppe", administratören, tycker om dina inlägg .
Puss på dig! /Ola