Så är det,inget märkvärdigt men jag tycker det är riktigt användar vänligt. Seved det är nog bara ett gammalt bland album.
Aha tyckte det liknade Machihead med Deep Purple
Seved
Så är det,inget märkvärdigt men jag tycker det är riktigt användar vänligt. Seved det är nog bara ett gammalt bland album.
Korkskruv och kapsylöppnare går före stjärnskruvmejsel, säger det mesta om Schweizarna .En annan trevlig Victorinox-modell är Fisherman/Angler. Den här varianten är tillverkad före 1991.
Synd bara att den inte har en stjärnskruvmejsel. Förstår inte hur man kan utesluta en sådan på en kniv som har med sportfiske att göra!?! Det är ju rätt ofta som skruvar behöver dras åt eller lossas, bland annat på de äldre Ambassadeurerna.
Haha, fördömda Gruyère-ätare och vinpimplare .Korkskruv och kapsylöppnare går före stjärnskruvmejsel, säger det mesta om Schweizarna .
Haha, fördömda Gruyère-ätare och vinpimplare .
~Paul~
Ahh, låter bra. Har du kanske en bild på den aktuella kniven?Kanske därför de har gökuren, så de kommer upp dagen efter.
Har en liknande variant från solingen (vilket märke det nu var?), utan lillkniv, sax, kroklossare, pincett och tandpetare, men istället för korkskruven sitter en stjärnmejsel. Tyskarna prioriterar annorlunda...
Nejdå, inget ont i dem. Ett gott hembakat bröd till så är bilden av en idyll komplett .Och inget ont om ost och vin! Tänker precis servera mig själv en laddning.
/M
Jag kör på en Burgvogel ostkniv av det klassiska snittet med uppåtsvängd dubbelspets och sågtandad egg. Den är (liksom deras salamikniv) helt OK. Har f n ingen bild men kan återkomma i morgon.Får erkänna att jag trots mitt knivintresse inte äger någon ändamålsspecifik ostkniv! Tips mottages gärna. Ikväll hade jag min trotjänande Paramilitary 2 i fickan efter dagens skogspromenad, tänka sig den skar både Stilton och Appenzeller med bravör Givetvis rengjord efter den älgkalv som den duktigt tog hand om härom helgen. En riktig multitasker till kniv, och ständig favorit sedan inköp
/M
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Stort knivintresse | Utrustning allmänt | 4 | ||
Råd om att sälja stort militärtält | Utrustning allmänt | 8 | ||
Bra led-lampa för stort familjecampingtält? | Utrustning allmänt | 28 | ||
Pannlampan med stort P? | Utrustning allmänt | 34 |