Undvik!!!
Gerber Bear Grylls Knife Scout Compact
Fått denna kniv av min bror, han köpte den för 50 kottar då dom hade en "drive" på XXL i Sisjön. Han passade på att köpa ett par stycken...
Säger bara, undvik om den kostar mer än 50 kottar!
Plasthandtaget spricker och lossnar när man använder kniven!
Det följde med en "Survival Guide" med kniven. brukas som dasspapper i nöd!
/Sen är inte jag så himla förtjust i "serrated" blad, kniven blir mer eller mindre obrukbar om man inte skär rep hela dagarna! Om man måste välja att ha "serrated" då får det sitta på knivens rygg... men detta är en annan fråga.../
Men brorsan tyckte det var vart att testa kniven för det priset... men inte heller han tycker nu att dessa pengar var värt besväret nu efteråt!
Mitt råd: Köp en vanlig snickarkniv för dina kottar i en bygghandel... eller köp en pizza!
Over and Out
Mvh troswe
P.S.
Ursäkta för bildkvalitén, kass mobilcam
Gerber Bear Grylls Knife Scout Compact
Fått denna kniv av min bror, han köpte den för 50 kottar då dom hade en "drive" på XXL i Sisjön. Han passade på att köpa ett par stycken...
Säger bara, undvik om den kostar mer än 50 kottar!
Plasthandtaget spricker och lossnar när man använder kniven!
Det följde med en "Survival Guide" med kniven. brukas som dasspapper i nöd!
/Sen är inte jag så himla förtjust i "serrated" blad, kniven blir mer eller mindre obrukbar om man inte skär rep hela dagarna! Om man måste välja att ha "serrated" då får det sitta på knivens rygg... men detta är en annan fråga.../
Men brorsan tyckte det var vart att testa kniven för det priset... men inte heller han tycker nu att dessa pengar var värt besväret nu efteråt!
Mitt råd: Köp en vanlig snickarkniv för dina kottar i en bygghandel... eller köp en pizza!
Over and Out
Mvh troswe
P.S.
Ursäkta för bildkvalitén, kass mobilcam