Väldigt fin!Så här blev den med slida och fånglinan klara
~Paul~
Väldigt fin!Så här blev den med slida och fånglinan klara
Stämmer bra.Jag har för mig att det var Linder som tillverkade F1 i tidernas begynnelse innan det skar sig mellan dem och Fällkniven. Linder började tillverka och sälja en nästan identisk kniv under eget namn och det blev Fällkniven helt förståeligt inte så glada över.
/ Morgan
Kniven är uppe i 10K kronor. En ensam kille som ropar på den.Kniven som sådan är fin men vet inte riktigt vad jag tycker förövrigt... Har kollat lite på hans negativa omdömen o där var något med varor som inte kommit typ. En sak är säkert, inte kommer jag att buda iallafall på den kniven.
Vad jag förstår säljer han en kniv innan han har köpt den?Kniven är uppe i 10K kronor. En ensam kille som ropar på den.
http://www.tradera.com/exklusiv-fallkniv-hk9cx--auktion_291501_143138764
Skumt, som sagt.
~Paul~
Ah, det förklarar saken. Hela annonsen såg helt fel ut redan från början och det har nu visat sig att den verkligen varit det.Vad jag förstår säljer han en kniv innan han har köpt den?
Tycker att bladets form inte är alldeles olikt bladet på min SanRemu 710. Möjligen lite uppnosigare och lite kortare.Ett nytt tillskott, en Kershaw Starkey Ridge 1410PE med titanhandtag och ATS-34 blad från mitten av 90-talet.
Kanske något men då får man titta snabbt . Varken materialmässigt, bladprofilmässigt eller ergonomiskt så kommer SR i närheten av Starkey Ridgekniven. Den är möjligtvis ännu mer lik Sebenzan (syftar på SanRenmu).Tycker att bladets form inte är alldeles olikt bladet på min SanRemu 710. Möjligen lite uppnosigare och lite kortare.
SanRemun trivs jag väldigt bra med.
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Stort knivintresse | Utrustning allmänt | 4 | ||
Råd om att sälja stort militärtält | Utrustning allmänt | 8 | ||
Bra led-lampa för stort familjecampingtält? | Utrustning allmänt | 28 | ||
Pannlampan med stort P? | Utrustning allmänt | 34 |