Stort knivintresse - välj din favoritkniv

re

Puukare: Den där var jäkligt fin. Slidan var också jätte häftig o fin. Kanon jobb. :)

Här har jag fått hem 2 case knivar . Ett par till inkommande som jag visar senare :)
Gillar verkligen dessa Case knivar o känns som att man kommer att samla på sig ett gäng av dessa med :)
mvh K-Lilja

casse.jpg

Grattis till mycket fina förvärv, hmm,börjar tro att du är en riktig ekorre ang samlandet. Men å andra sidan är det ju fin investering som ökar i värde.

re

Tackar.
Randall o Case är det från o med nu men tror jag kommer koncentrera mig på Case ett tag då jag inte har så många av dem än:) Kommer att bli ett par Jim behring också vart efter tror jag men vi får se.
Ha de alla vänner o trevlig söndags kväll.

Någon som har sett den här "EKA Nordic H8 Markus Balbach" tidigare? Bladet består av 300 lagers äkta damaskus och greppet är i björk.

Priset för den är 367,00 €. Den säljs på den tyska marknaden.

Bilagor

• EKA Markus Balbach 300 lagers damaskuskniv.jpg
    EKA Markus Balbach 300 lagers damaskuskniv.jpg
    66 KB · Visningar: 523
  • Min signatur.jpg
    Min signatur.jpg
    1.7 KB · Visningar: 567
re

Den har jag inte sett förut. Måste säga att den tilltalade mig på något sätt. Vad är det för pris på en sådan? Tack för att du postade den :)

re

Visst är det så. Många knivar man sett som man inte själv skulle vilja ha men som sålts för ett antal tusen lappar till samlare. Just denna Eka är ju lite annorlunda från de andra eka knivarna o det brukar tilltala många köpare.

Liknande trådar

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg