Lättare nu?
Fredrik
Tack Håller med, mycket snyggare nu.
Lättare nu?
Fredrik
Vad tycker du om den nya A1:an?Har alltid gillat A1:an, nu ska vi se om den blivit ännu bättre.
Fredrik
Fällknivens "PRO"-modell verkar onekligen rätt häftig. Dessvärre även prislappen för min del.
Mitt sista tillskott i högen är mer modest men jag ser fram emot att bekanta mig närmare med den framöver för att sedan återkomma med en översikt/recension.
Spyderco Manix 2 LW
/ J
Oj så länge sen det var sen jag var med i "svarvet" här på forumet,vet inte det bara dog ut. Kan ju börja svagt med att visa en kniv jag gjort en tid sen till en kund, bladet är smitt i meteoritjärn från Lappland som är ca 4,5 miljarder år gammalt med eggstålet i kolstål,greppet i stabiliserad mammutbete. Lite ålder i materialen här.
Oj så länge sen det var sen jag var med i "svarvet" här på forumet,vet inte det bara dog ut. Kan ju börja svagt med att visa en kniv jag gjort en tid sen till en kund, bladet är smitt i meteoritjärn från Lappland som är ca 4,5 miljarder år gammalt med eggstålet i kolstål,greppet i stabiliserad mammutbete. Lite ålder i materialen här.
Jag har en blå sådan där som jag har använt otroligt mycket. Det är ju en kniv som skiljer sig en hel del mot det jag normalt gillar men den där är riktigt bra tycker jag. Lätt och behändig och funkar till det mesta. Brukar ta den när jag vill ha med en större kniv men inte vill/kan ha en fastbladare. Bytte dock omgående till ett clip av samma typ som sitter på UKPK.
Måste vara den snyggaste kniv jag någonsin sett. Finns det ett pris på ett sådant mästerverk?
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Stort knivintresse | Utrustning allmänt | 4 | ||
Råd om att sälja stort militärtält | Utrustning allmänt | 8 | ||
Bra led-lampa för stort familjecampingtält? | Utrustning allmänt | 28 | ||
Pannlampan med stort P? | Utrustning allmänt | 34 |