Stort knivintresse - välj din favoritkniv

Hm. Men det här kom som en blixt från klar himmel. Jag trodde att det gick bra för EKA. Men å andra sidan så har ju deras huvudleverantör - Sandvik - stora problem. En del kan bero på detta.

En medlem på ett annat forum upplyste mig dock om att EKA inte säljer lika bra som förr. Deras stora volymer var diverse reklamknivar till företag. Detta lär ha minskat kraftigt till förmån för elektronikprylar.

~Paul~

Skit också !

Kanske kan man hoppas att nåt av kunskaperna kunde gå vidare. När kunnigt folk blir arbetslösa så kanske ett nytt eskilstunabolag kunde uppstå. Det har hänt i USA när stora jättar som schrade gått omkull. Jag personligen är villig att betala för tillverkning som berör mig.

Bosse

Ja jag är berred att betala mer för att ha kvar det. Jag hoppas att dom kanske kan få igång nåt mer eller att dom kan komma tillbaks i framtiden.

Seved

He he ja det är lite tråkigt. Speciellt när nåt kan försvinna för alltid och EKA som har gamla anor, det känns lite bistert. Det är kanske endel pengar men man får tänka på att dom håller längre.

Seved

Liknande trådar

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg