Jag såg att du skrev "jag skulle inte förnedra mig att stå och hacka i skogen med en 30 cm buck kniv". Det kan jag förstå. Men tänk efter, varför är det så egentligen? Mogna och vuxna människor borde väl kunna förstå och acceptera utan att döma eller projicera hämningar. Ändå är det så ofta det som styr. Det är ju barnsligt egentligen. hahahaha
vi är på ett forum där saker ältas in i absurdum, då är det ganska naturligt att vi sträcker våra egna åsikter och därigenom pressar debatten liite längre.. om vi inte gjorde detta kunde vi lägga ner för det tillkommer inget nytt under solen i det här forumet. dessutom tycker jag att det är skitroligt att pressa diskussioner genom att provocera fram åsikter och tankar.jag skulle helt säkert inte pinka paul på benet om jag träffade honom med en stor kniv i skogen, troligtvis hade jag blivit skitnyfiken och vi hade nog lagt en ganska stor stund på att testa, kolla och jämföra över både två och tre baljor kokekaffe. jag är själv i grunden en nyfiken kunskapsnarkoman och jag har den ibland inte helt lätta eller smidiga metoden att provocera fram åsikter hos andra.. jag har vid mer än ett tillfälle träffat andra utsidanianer och blir lika glatt överraskad varje gång, många av oss är nog mer lika än vi tror.