Buda; sa:Ren intuitivt förstod man ju att produkterna VAR gömda bakom apan. För inte kan man väl ha en apa med på sidan utan att gömma produkter bakom, eller? ehe...? Bra site!
Genial marknadsföring om du frågar mig, go crumpler go!
Visst. Kul första gången, och bygger till en viss del varumärke.
Men redan andra gången, när du går in för att kolla upp vilken väska du ska köpa och inte för att vänta på att animerade djur ska laddas så att du kan klicka bort dem, är den irriterande.
"Irriterande" är inget värdeord som marknadsfolket har på sin lista över sånt som de vill att varumärket ska förknippas med.
Och även om man "rent intuitivt" (grattis Sherlock ) förstår att produkterna är gömda bakom tecknade djur återstår frågan:
Varför vill man gömma sina produkter om produkter är det enda man sysslar med?
Om jag vill se på tecknade djur som jag kan stänga av sätter jag på Cartoon Network.