Jag är på jakt efter en ryggsäck i storlek runt 20L att ha vid MTB cykling. Vet att många förespråkar att man inte ska cykla med ryggsäck, men jag har inte så mycket val då det är en bit att ta sig till spåren så behöver kunna ha med lite käk samt även lite torra kläder.
Vill ha en säck som sitter bra, men gärna med viss ventilation mot ryggen.
Ska vara ordentligt förberedd med en bra ficka att stoppa ner Camelbaks vattenpåse i.
Ska finnas en ficka som passar till att stoppa i pannlampsbatteriet i, har det stora batteriet.
Tittade som hastigast på en Haglöfs HIC, men är lite skeptiskt på vissa punkter, men man kan ju inte få allt helt perfekt oftast heller...
Vad finns det annars på marknaden som inte kostar en massa pengar som har de funktioner jag eftersträvar.
/Ola
Vill ha en säck som sitter bra, men gärna med viss ventilation mot ryggen.
Ska vara ordentligt förberedd med en bra ficka att stoppa ner Camelbaks vattenpåse i.
Ska finnas en ficka som passar till att stoppa i pannlampsbatteriet i, har det stora batteriet.
Tittade som hastigast på en Haglöfs HIC, men är lite skeptiskt på vissa punkter, men man kan ju inte få allt helt perfekt oftast heller...
Vad finns det annars på marknaden som inte kostar en massa pengar som har de funktioner jag eftersträvar.
/Ola