aha
Jag skulle bara vilja säga att jag kanske inte är extremroddare. jag ror mycket på sommaren och har en roddmaskin hemma. Jag har genomfört andra ganska extrema äventyr och ville testa på nåt nytt. men det verkar vara förbjudet att drömma och tänka på nya äventyr. vissa på detta forum, jag säger vissa verkar vara dröm krossare. "nej nej det går inte" har jag hört flera gånger och folk har även genomfört dessa äventyr. jag kanske tog i näg jag menade atlanten men för det behöver vissa och jag menar vissa inte garva åt en. men det är vel så. jag drömmer vissa krossar dem, sånt e livet. jag kommer troligtvis att genomföra en roddexpedition men då kommer jag i alla fall inte ta hjälp av ni på utsidan.se
/ En som trodde att man kan fråga saker här på utsidan men har förstått att det går inte
OK
Efter en andra genomläsning var jag övertygad att det handlade om ett skämt. Med frågor som "är det jobbigt att ro" och "var får man tag på vattenfasta sponsordekaler" såg åtminstone jag ett par garvande grabbar framför bildskärmen. Den bifogade bilden med texten "Theodore Rezvoy ORS" gjorde detta ännu mera sannolikt eftersom en googling på denna textsnutt ger www.oceanrowing.com som första träff...
Kändes som: "jag funderar på att bli hjärnkirurg, är det svårt? Vad heter dom där mojängerna man har runt halsen och stoppar i örona för att lyssna på patienterna? Är läkarrockar dyra? Hur lång tid tar en hjärntransplantation (jag har en polare som kan hjälpa till)?"
Efter att läst följande, lutar jag fortfarande åt att det handlar om ett skämt:
Hmm... det är blött, djupt, ensamt, böljigt, ibland himla böljigt och definitivt inte OFARLIGT.
OM tråden inte var menad som ett skämt önskar jag verkligen lycka till och utgår från att ni kommer att komma till insikt om kraven på förberedelse, säkerhet, sjökunskap, fysisk kondition etc. innan ni ger er av.
Mvh
Jag skulle bara vilja säga att jag kanske inte är extremroddare. jag ror mycket på sommaren och har en roddmaskin hemma. Jag har genomfört andra ganska extrema äventyr och ville testa på nåt nytt. men det verkar vara förbjudet att drömma och tänka på nya äventyr. vissa på detta forum, jag säger vissa verkar vara dröm krossare. "nej nej det går inte" har jag hört flera gånger och folk har även genomfört dessa äventyr. jag kanske tog i näg jag menade atlanten men för det behöver vissa och jag menar vissa inte garva åt en. men det är vel så. jag drömmer vissa krossar dem, sånt e livet. jag kommer troligtvis att genomföra en roddexpedition men då kommer jag i alla fall inte ta hjälp av ni på utsidan.se
/ En som trodde att man kan fråga saker här på utsidan men har förstått att det går inte