haha.. nån som dricker upp den sista julölen idag?


(detta gillar jag med utsidan, vi kan tjafsa, bråka och hacka på varandra men dom flesta har lätt att släppa skiten och att se skillnad på sak och person)
 
Vi är ju

lyckligt lottade med våra välfärdsproblem.....låt oss hoppas att det är vad framtiden oxså har i beredskap för oss ;-) Död åt julölen, räkna champisbuteljerna och fram med sabeln!
//J
 
oh förlåt men jag tillhör den enkla arbetarklassen utan bidrag. Om man tar en Fosters och häller upp i ett Champagneglas och hivar ner en jordgubbe... Vid 12-slaget märker ingen ändå skillnaden.

Anekdoten som följer kanske hör hemma i gör det själv avdelningen...

Men jag hade ett stort kalas när jag vart 25år. I mina förberedelser hade jag inhandlat socker jäst och lite frukter. Och allt detta blev fin fin brännevin. Trogen min alldeles egna humor tog jag några liter och blandade med Whisky extrakt. Buteljerade i några gamla fina whiskyflaskor av finast och dyraste sort (tomma förstås).
Framåt små timmarna njöt jag av att höra whisky experterna expertis på hur fin whisky jag bjöd på.
(galet kul)
Men en endast av gästerna fattade... gästens yrke var polis.
Polis gästens kommentar... -Vad tror du svärfar din säger när du avslöjar din bluff? kommer han prata med dig mer?

- troligen inte!

HaHAha ha (kanske skrattar endast jag men oj vad kul jag hade)
 

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

  • Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg