Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Bild från tur på Ljusnan. Under senaste veckan har jag paddlat i ljusnan i hälsingland, yngaren i sörmland, storsjön vid östersund, mälaren vid stockholm, storsjön vid sandviken och öjaren strax norr därom.
Fina turer men nu längtar jag efter lite vågor, blir bråviken och stockholms skärgård i kommande vecka!
Bild från tur på Ljusnan. Under senaste veckan har jag paddlat i ljusnan i hälsingland, yngaren i sörmland, storsjön vid östersund, mälaren vid stockholm, storsjön vid sandviken och öjaren strax norr därom.
Fina turer men nu längtar jag efter lite vågor, blir bråviken och stockholms skärgård i kommande vecka!
Fin överfart till Eckerö med övernattning på Märket i fint väder. Att den finländska personalen bjöd på vedeldad bastu med varmt bad i havet och i "lagunen" gjorde inte saken sämre : )!
Her har det ikke vært voldsomt mye padling i det siste, men noe har det vært. Sist uke hadde vi workshop med redninger og sånt på Taen. Det var veldig morsomt. Mer i bloggen HER.
Så dro jeg en tur ut til Våje på Skogsøya der vi har padlehytta, nå i helgen. Jeg fikk ingen med meg dit, men det ble en fin tur likevel. Mer om det i bloggen HER.
- Redningsbildet er selvsagt fra den første, mens de andre er fra turen til Våje. Herlig sted.