En liten padletur sist søndag, i herlig vær og padleføre. Åsandfjorden. Resten av bildene fra turen finner du i bloggen HER.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Paddelbilder
- Trådstartare fuchs
- Start datum
Ljusnan
Bild från tur på Ljusnan. Under senaste veckan har jag paddlat i ljusnan i hälsingland, yngaren i sörmland, storsjön vid östersund, mälaren vid stockholm, storsjön vid sandviken och öjaren strax norr därom.
Fina turer men nu längtar jag efter lite vågor, blir bråviken och stockholms skärgård i kommande vecka!
High paddel på er!
/Marcus
Bild från tur på Ljusnan. Under senaste veckan har jag paddlat i ljusnan i hälsingland, yngaren i sörmland, storsjön vid östersund, mälaren vid stockholm, storsjön vid sandviken och öjaren strax norr därom.
Fina turer men nu längtar jag efter lite vågor, blir bråviken och stockholms skärgård i kommande vecka!
High paddel på er!
/Marcus
Bilagor
Senast ändrad:
High paddel på er!
/Marcus
Långön söder om Järvsö?
Det tror jeg på!
Her har det ikke vært voldsomt mye padling i det siste, men noe har det vært. Sist uke hadde vi workshop med redninger og sånt på Taen. Det var veldig morsomt. Mer i bloggen HER.
Så dro jeg en tur ut til Våje på Skogsøya der vi har padlehytta, nå i helgen. Jeg fikk ingen med meg dit, men det ble en fin tur likevel. Mer om det i bloggen HER.
- Redningsbildet er selvsagt fra den første, mens de andre er fra turen til Våje. Herlig sted.
Her har det ikke vært voldsomt mye padling i det siste, men noe har det vært. Sist uke hadde vi workshop med redninger og sånt på Taen. Det var veldig morsomt. Mer i bloggen HER.
Så dro jeg en tur ut til Våje på Skogsøya der vi har padlehytta, nå i helgen. Jeg fikk ingen med meg dit, men det ble en fin tur likevel. Mer om det i bloggen HER.
- Redningsbildet er selvsagt fra den første, mens de andre er fra turen til Våje. Herlig sted.
Bilagor
Da er del 2 av (re)turen til Våje også kommet i bloggen HER. Inkludert filmsnutt. Men her er et par bilder.
Bilagor
Lite biler från årets Stockenträffen, fler finns här: https://www.flickr.com/photos/111426698@N08/sets/72157646728216329/
En norgesväng
Vi fick till en liten paddelrunda på Helgelandskusten i norge i augusti. Mestadels i finväder och såklart i finfina omgivningar.
Vi fick till en liten paddelrunda på Helgelandskusten i norge i augusti. Mestadels i finväder och såklart i finfina omgivningar.
Wow Erik, vilka vackra bilder!
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg