Ording i diskussions forumet!

Skulle man inte kunna lägga Forum i bokstavsordning under respektive katergori så blir det lättare att hitta dom som man är intresserad av!

Det vore trevligt med en "egen" utsida där man kan får lägga länkar till dom diskussioner som man är intreserad av! typ min utsida med en egen url: så kan man ha den som startsida när man bara tar en snabb titt!

//Patrik

Är det riktigt smart?

Hej!

Jag förstår din åsikt men jag är inte säker på att det är jättesmrt att ha forumen i ordning...

T ex Alpin / Bigwall behöver nog stå i anslutning till klättring eftersom om man är ny kanske missar det annars... om man söker efter klättring kollar man ju bara vid K.

Eller fjällvandring, och trekking... Det känns som om de behöver vara ihop för att det inte ska uppstå förvirring...

Vad tycker ni andra? Det här känns det som om vi kan debattera om ett tag ;-) Eller är det nån som har den ultimata lösningen på G?

/Niklas, utsidanhackare...

nja..

Jag tycker att det är ganska bra att olika forum inom liknande kategori står intill varandra,som det är nu.Däremot saknar jag ett forum som berör expeditioner.Typ om man skulle vilja läsa eller sprida
rykten om ngn viss pågående expedition.

Renässans

Nu har jag mekat lite med kategorier och bokstäver... Vad tycker ni?

Bättre eller sämre? Det blev i alla fall lättare att hitta...

Åsikter mottages tacksamt, jag är inte övertygad om att det blev bättre själv ännu....

KRAM

Niklas - utsidan.se hackare...

Inte bättre

Är inte säker på att det blev bättre, faktiskt. Tycker nog att den gamla designen var bättre. Och enklare att hitta i...

MVH

/Kotten
(Ps. Måste bara få säga att du gör ett fantastiskt jobb, annars, Niklas! Ds.)

Nu tycker jag att det blev lite lättare

Bra jobbat

Nu blev det lättare att hitta åt det man är intresserad av!

Går det att ordna med shortcuts på min utsida till dom forumen som man är intresserad av så vore det en ännu bättre lösning

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg