Övernattningstur!

Go strapats. Tackar för den utsökta maten Lasse och alla för det goda sällskapet. Skönt att komma ut och skönt att komma hem igen. Sovsäcken tål kylan men det var ändå ganska kyligt i säcken senare på natten och under tidiga morgontimmarna. Det är säkert liggunderlaget som behöver hottas upp. Men tills nästa gång måste jag skaffa nya byxor även om det är skönt med tvärdrag under själva vandringarna.

Tack för en kanonhelg! Grymt kul att sätta ansikten på forum-namnen :)

Ett mycket trevligt ställe med ett fint vindskydd och gott om träd för hammockar!

Bilagor

• P3230007.jpg
    P3230007.jpg
    110.5 KB · Visningar: 449
En jättetrevlig tur, med god mat och god whiskey. Det är något speciellt när alla hoppar ur vardagen och in i skogen med en massa nya människor. Tusen tack alla. Nästa gång antar jag att försäljningen av nalgeneflaskor och superdyra liggunderlag har ökat rejält på Naturkompaniet. Termometern i min klockade visade på -13.

Boplats Göteborg?!?!

Tack alla för en trevlig helg o grattis Eric till stekbordet !!! // Mr Zip // Andreas

Bilagor

• DSC_0438.jpg
    DSC_0438.jpg
    77.9 KB · Visningar: 390
Jag tror mig kunna vara talesman för oss alla när jag riktar ett speciellt tack till Mr Zip som tar sig tid och energi till att arrangera allt det här. Utan dig hade det här inte funnits. Tusen tack för det. Hoppas på flera turer inom kort och det vet jag att många andra också gör.

Tack!

Jag tror mig kunna vara talesman för oss alla när jag riktar ett speciellt tack till Mr Zip som tar sig tid och energi till att arrangera allt det här. Utan dig hade det här inte funnits. Tusen tack för det. Hoppas på flera turer inom kort och det vet jag att många andra också gör.

Tack!

Hittar inte "Gilla" knappen men kan bara hålla med.

Det var kul - brukar inte springa på folk så ofta på rundorna - specielt på vintern!.

På returen mot Gbg så träffade jag stiftelsens personal - dom skall fylla Sisjön som var helt tomt enligt dom och även Svarttjärn innan påsk me ny ved.
Oxsjön fanns det ju en del ved i iaf på fredagen
One mosse var inte hans område - så det visste han inte något om.

-13 kan nog ha stämt för liknande värden finns loggade i regionen på www.temperatur.nu - vädernördar som lägger ut tempgrafer från sina stationer - rätt bra verktyg för och efteråt
kunna kolla.

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg