Övernattningstur!

Jag är ute och kör retur -KBA-GBG på söndag.
På vägen ner fuska jag med buss till Billdal.
Men jag kan haka på nån under fredag/lördag på
på sträckan KBA-GBG

Ganska lyckad morgon , gick igenom isen i en bäck inatt - varmt...jo visst
Sen drar en fet öring iväg uppåt i diket, handfångad frukost blev det.

Är nöjd redan innan fiskehelgen påbörjats

Tack för en trevlig kvälls/natt vandring vid havet. Fin boplats med otroligt vacker utsikt. Helnöjd med träningsvärk !!! // Andreas

Bilagor

• DSC_0017.jpg
    DSC_0017.jpg
    26.2 KB · Visningar: 384
  • DSC_0024.jpg
    DSC_0024.jpg
    20.6 KB · Visningar: 391
Nästa helg kan jag med. Vill gärna till havet nu när jag ser Andreas bilder! Var var ni nånstans, Andreas?

Helgen 13-14 april kan jag om vi är i närheten av Göteborg. Har lite stök med en annan resa i veckan som kommer så ska det bli övernattningstur för min del under helgen måste det vara relativt lättillgängligt.

Helgen 20-21 är jag gärna med på en övernattningstur (Halland?), men det ser ut som att det också är min sista möjliga helg på den här sidan av sommaren.

Expedition

Enya hade strejkat halvvägs till balltorp om hon skulle dragit mig på släde! ;) Men en Kanadensare, en såndär ihopfällbar som Monsen har verkar ju kalas! Det får bli till framtiden. Man kommer ju aldrik komma upp till Monsens nivå ändå. Det är som att försöka dra på sig grillorna igen och försöka lira som Foppa när han var som bäst.

God tur till er alla!

Nån som har lust med en tur idag efter jobbet med övernattning?

Jag var ute inatt! Det var kallare än vad som var lovat av SMHI "burr..." Men jag hade bara sommarsäcken. Inatt blir det vintersäcken.

/Tobbe

Helgen 13-14 april kan jag om vi är i närheten av Göteborg. Har lite stök med en annan resa i veckan som kommer så ska det bli övernattningstur för min del under helgen måste det vara relativt lättillgängligt.

Helgen 20-21 är jag gärna med på en övernattningstur (Halland?), men det ser ut som att det också är min sista möjliga helg på den här sidan av sommaren.

13-14 kan fungera för min del.

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg