Övernattningstur!

Hej,
Jag funderar på en tur, onsdag till torsdag denna vecka. Är det nån som har lust och möjlighet att följa med? Någon plats har jag inte riktigt bestämt ännu, men vädret verkar bli riktigt bra.
/Tobbe

Hej! Har spånat på att ta mig ut tor-fre tillsammans med min dotter denna vecka, då i tält. Har dock inte bestämt något än utan det gör jag imorgon isf. Om du inte redan är ute idag så kanske man kan samordna något.

Verkar vara ett trevligt initiativ ni dragit igång och nästa tillfälle ska jag försöka hänga på!

Hej alla vänner !!

Nu är det väldigt tyst på den här tråden tycker jag.... planer är till för attt smidas !! Någon helg som kan passa här framöver ??!?! Kom med förslag !!! // Andreas

jag hoppas på nåt i närheten av skatås. enligt kartan över Bohusleden finns vindskydd i Gunnebo. Mellan Blacktjärn och Östra Långvattnet i Knipelflågsbergens naturreservat verkar det också finnas ett vindskydd.

vidare väntar jag med spänning på oneidhikers eventuella tur i de halländska bokskogarna.

dagar? tja, i dagsläget skulle jag kunna alla helger i april utom den sista (men även den kanske kan ordna sig, från fredag till lördag i så fall). det är bara det att min cykel står här i vardagsrummet och ser ut att vilja rastas. därför vill jag inte dra igång nåt själv när jag inte är 100% säker på att jag själv skulle följa med. det kan bli en cykeltur för min del istället.

men hur ser det ut för er andra? vad skulle ni säga om nästa helg? eller helgen därefter?

jag hoppas på nåt i närheten av skatås. enligt kartan över Bohusleden finns vindskydd i Gunnebo. Mellan Blacktjärn och Östra Långvattnet i Knipelflågsbergens naturreservat verkar det också finnas ett vindskydd.

vidare väntar jag med spänning på oneidhikers eventuella tur i de halländska bokskogarna.

dagar? tja, i dagsläget skulle jag kunna alla helger i april utom den sista (men även den kanske kan ordna sig, från fredag till lördag i så fall). det är bara det att min cykel står här i vardagsrummet och ser ut att vilja rastas. därför vill jag inte dra igång nåt själv när jag inte är 100% säker på att jag själv skulle följa med. det kan bli en cykeltur för min del istället.

men hur ser det ut för er andra? vad skulle ni säga om nästa helg? eller helgen därefter?

Jag är öppen för förslag. Bokskogsturen lät onekligen väldigt angenäm.

Hej alla vänner !!!!

Jag tänkte dra ut efter jobbet imorgon och sova till lördag och avverka några km Någon som är sugen på att hänga med?? Göteborgsområdet någonstans blir väl bra !! Diskuterar detta om det är någon som vill hänga på !!! // Andreas

Kan inte heller i helgen mer ser gärna att vi klämmer in en natt längre fram :)
Det var barnsligt roligt att träffa människor med liknande intressen att byta idéer och erfarenheter med.

Kan du nästa helg då, Micael? Vi skulle ju kunna boka lördag-söndag för en skogsövernattning redan nu! :)

Tyvärr.

Hej! Alla! Kan inte denna eller nästa helg tyvärr. Förhoppningsvis är det bra väder helgen efter. det blir för långt mellan turerna annars.

Jag är ute och kör retur -KBA-GBG på söndag.
På vägen ner fuska jag med buss till Billdal.
Men jag kan haka på nån under fredag/lördag på
på sträckan KBA-GBG

Ganska lyckad morgon , gick igenom isen i en bäck inatt - varmt...jo visst
Sen drar en fet öring iväg uppåt i diket, handfångad frukost blev det.

Är nöjd redan innan fiskehelgen påbörjats

Jag är ute och kör retur -KBA-GBG på söndag.
På vägen ner fuska jag med buss till Billdal.
Men jag kan haka på nån under fredag/lördag på
på sträckan KBA-GBG

Ganska lyckad morgon , gick igenom isen i en bäck inatt - varmt...jo visst
Sen drar en fet öring iväg uppåt i diket, handfångad frukost blev det.

Är nöjd redan innan fiskehelgen påbörjats

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg