Övernattningstur!

Så här ser bilen ut efter smällen på Essingeleden i Stockholm. Jag var på väg från Väddö till er i Göteborg för att vara med på grillningen och skogsmyset. Jag har vandrat på Singö http://www.utsidan.se/forum/showthread.php?p=660178#post660178.

Vi klarade oss utan skador, jag och min dotter är bara lite möra och ömma idag, medans bilens ägare som satt i baksätet är helt ok. Men bilen den fick ett läckage i kylaren. Vi lyckades täta hålet hjälpligt så vi kunde köra hem till Jönköping. Men då fick vi stanna ungefär var 7 mil för att fylla på vatten i kylaren. Vi kom hem strax före 23 igår kväll (vi åkte från Väddö 13:15 och hade planerat att vara i Göteborg ca kl 19).

/Andreas

Bilagor

• FB_IMG_13784805540578454.jpg
    FB_IMG_13784805540578454.jpg
    92.2 KB · Visningar: 373
Masa er hit med lite kaffe så det blir sprutt på den traditionella stocken eldmasarna behövs oxå.

QUOTE=fotografiskt;660135]Hej på er! I morgon eftermiddag tutar jag iväg med bil, och har tre platser. För er som är intresserade, hör av er ikväll eller senast 12:00 i morgon, så bestämmer vi tid och plats.

e-post: fotografiskt@gmail.com[/QUOTE]

Sitter och väntar på kaffet. Abborrarna ligger på grillen! Mums! Ses om några timmar!! // Mr Zip

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg