Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Övernattningstur!
- Trådstartare TorbjörnGbg
- Start datum
60/20 är en intressant sannolikhet Man blir ju nyfiken på vad dom övriga 20 procentenheterna är.. jordens undergång? zombieapokalypsen?
Jag tänker att det kanske är "kommer inte, men drabbas av ånger och åker ändå". På det viset blir det skenbart 60/20 men i realiteten 80/20. Zombieapokalypsen är givetvis också en tänkbar hypotes.
Det gäller förresten säkert flera. Någon mer som är intresserad av att åka med på övernattningstur i helgen? Lokation skickas till alla anmälda ikväll.
Nu har jag PM:at alla berörda, hör gärna av dig om du saknar ett meddelande i din box.
Ser fram emot en trevlig kväll!
Ser fram emot en trevlig kväll!
Jag tänker att det kanske är "kommer inte, men drabbas av ånger och åker ändå". På det viset blir det skenbart 60/20 men i realiteten 80/20. Zombieapokalypsen är givetvis också en tänkbar hypotes.
Det gäller förresten säkert flera. Någon mer som är intresserad av att åka med på övernattningstur i helgen? Lokation skickas till alla anmälda ikväll.
Försöker få tag i "Troswe", vi hade planer på denna helg sedan tidigare men vi skulle lika gärna hänga på er, antar jag iaf.
Jag saknar ett PM av dig Lasse!
Oj! Sorry! En veteran till råga på allt.
Jobbar dag o natt för att hinna bli klar i tid..... hoppas på att vara klar vid tre på lördag sen direkt ut i skogen.... 60-35 .... 5% för att jag inte är riktigt hundra... Ser ut att bli varmt och geggigt så damasker på !!! Har modifierat Torbjörns ide på campinghammocken ska bli kul att testa live !!! // Mr Zip Alias Andreas
Jag åkte på ett extremt skavsår förra helgen när jag körde med ej inkörda skor.
Nästan alla hudlager, sedan bakterieangrepp vilket i fält innebar klorin behandling.
Vilket i sin tur innebar att de va ju nästan bara kött - men friskt.
Haha helt kört nästan men inte omöjligt om jag lyckas fixa nån tavelram runt det femkronestora kötthålet som just slutit sig - jag får återkomma - men jag köper nått och grilla och nån öl i fall att.
Nästan alla hudlager, sedan bakterieangrepp vilket i fält innebar klorin behandling.
Haha helt kört nästan men inte omöjligt om jag lyckas fixa nån tavelram runt det femkronestora kötthålet som just slutit sig - jag får återkomma - men jag köper nått och grilla och nån öl i fall att.
Är gärna med och testar detta någon gång...denna helg är det dock träningsläger och annat.
Jag åkte på ett extremt skavsår förra helgen när jag körde med ej inkörda skor.
Skavsår? Jag är övertygad om att det finns något du kan hälla på såret om du väl är på plats Troy. En sån enkel sak har väl aldrig hindrat dig? Jag skickar inbjudan till dig så ringer du om vi andra kan hjälpa dig med något.
Hejsan är det någon av deltagarna nu till helgens tur som har en yxa/handsåg att låna mig? Vore väldigt snällt
//Andreas
//Andreas
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg