Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Övernattningstur!
- Trådstartare TorbjörnGbg
- Start datum
Jag, svetshandskar och två medpassagerare avreser från Göteborg 13:00.
Hej på er,
Blev väldigt sugen på att vara ute i helgen. Stugan får vänta....Skicka platsen, så kommer vi tre...
Med sannolikhet 60/20.....
/ Peo mfl....
Blev väldigt sugen på att vara ute i helgen. Stugan får vänta....Skicka platsen, så kommer vi tre...
Med sannolikhet 60/20.....
/ Peo mfl....
PM finns i boxen.
Rena värmeböljan om man jämför tidigare turers väder. Sol, sol och ännu mera sol. Ser fram emot en trevlig kväll. Ps. Som Mr Zip påpekade tidigare här... Nu tinar det upp i skog och mark vilket innebär mycket blöt och geggig terräng. Gummistövlar, gaiters eller idog träning av balanssinnet är att rekommendera. Ds.
Bilagor
Senast ändrad:
Rena värmeböljan om man jämför tidigare turers väder. Sol, sol och ännu mera sol. Ser fram emot en trevlig kväll.
Jaja...... badbyxor med....
Jaja...... badbyxor med....
Jag vill se Morgan bada!!
Uppdaterad närvarolista:
Rimn
Fotografiskt
juniorjuliusivan
Jukebox
TorbjörnGbg
Troswe (möjligen)
glenn o.c (möjligen)
Mr Zip (50/50 sannolikhet)
Morgan Göteborg (60/20 (!) sannolikhet)
Oneidahiker
Gary
Saknar du ditt namn på listan eller är intresserad av att åka med på en trevlig tur i skogen (i Göteborgsområdet), skicka ett PM till mig så lägger jag till dig också.
Rimn
Fotografiskt
juniorjuliusivan
Jukebox
TorbjörnGbg
Troswe (möjligen)
glenn o.c (möjligen)
Mr Zip (50/50 sannolikhet)
Morgan Göteborg (60/20 (!) sannolikhet)
Oneidahiker
Gary
Saknar du ditt namn på listan eller är intresserad av att åka med på en trevlig tur i skogen (i Göteborgsområdet), skicka ett PM till mig så lägger jag till dig också.
Friskus5 kommer nog också med på lördag. Lasse, jag har skickat ditt pm till henne.
/Tobbe
/Tobbe
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg