Gotcha Adam. Men vän av (o)ordning undrar då lite vad det är för bultar som går upp alldeles tv om Underarms-UFO och förenar sig vid denna strax under toppen. Kolla de röda prickarna på bilden, de till vänster om Underarms-UFO är det jag tänker på. Vi är i alla fall ense om att Lätta INTE går där originalskissen visar, ännu längre tv? Det är som sagt, vad jag förstått, starten på Don't be late.
Exakt hur Don't be late och Don't be late direkt går har jag bara antagit baserat på hur andra har klättrat när jag säkrat. Några har gått upp snett åt höger på vägen och förenat sig med Underarms-UFO vid den vänstraste pricken/bulten på bilden. Andra har gått upp åt vänster, upp till ankaret på Dödligt möte. Vet inte vad som är vad där.
Dödligt möte och Don't be dead ska jag än mindre uttala mig om.
Aaah, gotta love Örnberget...
Exakt hur Don't be late och Don't be late direkt går har jag bara antagit baserat på hur andra har klättrat när jag säkrat. Några har gått upp snett åt höger på vägen och förenat sig med Underarms-UFO vid den vänstraste pricken/bulten på bilden. Andra har gått upp åt vänster, upp till ankaret på Dödligt möte. Vet inte vad som är vad där.
Dödligt möte och Don't be dead ska jag än mindre uttala mig om.
Aaah, gotta love Örnberget...