Jo, och sedan är det ju så att det vetenskapliga läget är mycket starkt. Och trots att vetenskapen inte är perfekt är det ju den bästa metod för ny kunskap vi känner till.

Jag såg för övrigt att jag skrivit att "klimatet höjs" i mitt inlägg ovan. Det gör det självklart inte. Temperaturen höjs däremot. En lapsus från min sida. Ber om ursäkt.
 
Har kollat "Vädrets makter slår tillbaka" på TV 4 fakta och insett att det är en ny istid man ska vänta sig och inte ett behagligt varmt klimat...
 
Ber att få gratulera till antagningen till en elitskolas högstadie. Men sen kanske något har hänt? ;)

Jag lärde mig allt om växthuseffekten på högstadiet. Det var på biologin, vi fick lära oss varför det var bra att odla i växthus.

Det är ett skämt mellpat, men det gäller att förstå att växthuseffekten har funnits länge, länge, länge före den nuvarande betydelsen. Säkert lärde du dig också att det växer bra i ett växthus tack vare växthuseffekten, redan innan du började gymnasiet. Om du tänker efter.......

Du som vet mycket och har varit med länge, vad hette fotografiskt minne innan kameran uppfanns?
 
http://erixon.com/blogg/?p=2012
Ett viktigt avslöjande under 2008, fler kommer garanterat.

Men va fan åter igen en sketen blogg med en hobby rebell.


Är det här enda sättet som du kan få uppmärksamhet för.

Snälla leta upp ett några riktiga myndigheter, forskare eller dyligt som har ändrat sig.

Du kommer alltid med samma skit någon blogg som är rädd för att det ska kosta för mycket.
Om det skulle vara så att det är en naturlig process allt som händer så är DU en av anledningarna att ingen orkar/vill tror er ....
 
Men va fan åter igen en sketen blogg med en hobby rebell.

Såja luign och fin nu. Tänk på at bloggaren är dålig på engelska.

I tidningen står det

global temperatures have dropped sharply enough to cancel out much of their net rise in the 20th century.

vilket bloggaren översatt med

har den globala temperaturen fallit skarpt nog för att ta ut alla höjningar under 1900-talet…

Så ställ inte för stora krav nu;)
 
Såja luign och fin nu. Tänk på at bloggaren är dålig på engelska.

I tidningen står det

global temperatures have dropped sharply enough to cancel out much of their net rise in the 20th century.

vilket bloggaren översatt med

har den globala temperaturen fallit skarpt nog för att ta ut alla höjningar under 1900-talet…

Så ställ inte för stora krav nu;)

Det var bra att hans engelska inte var så bra för då vet han inte heller vad hans namn betyder...
 
Kan man reklamera en utbildning?
Hintar man att man tack vare sin utbildning är den som sitter på sanningen i klimathärvan så bevisar man ju att man man kan genomgå en utbildning utan att ha lärt sig något. Och då är det rimligt att få pengarna tillbaka. Fast i Sverige borde man iofs själv bli återbetalningsskyldig....

Haha, jävlar, du är tragisk. Lär dig läsa inlägg ordentligt.
 

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

  • Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg