Ny klippa i Bergsjön.

För snack om photoshop etc, håll till godo. Om några tradnissar som låter mer på utsidan än i verkligheten, gillar ni det inte så håll er borta.

Dessutom, är ni inte i fel forum nu? Trodde inte hardcoreklättrare som er läste trådar om sport?

Och Slan... Om jag har något att säga om någon så vågar jag i alla fall säga det till deras ansikte och brukar hålla mig från att gnälla över facebook. ;)

Nej, Christer jag ska inte starta en diskussion utan jag lämnar denna tråd efter detta. ;)

Om nån vill med ut och leka så vet ni nu att den finns. :)
 

Bilagor

  • DSC_0271.jpg
    DSC_0271.jpg
    96.2 KB · Visningar: 662
Klätterpojken: Lugna ner dig lite nu... alla vet att "jonas"/jocke bara trollar med den här tråden, så det är ingen fara...

Öh, jag har antagit att det hela var ett skämt. Om nån har satt upp den där plastskiten i Bergsjön på riktigt (bakom min husknut) så ska jag jäklar i mig ta kofoten och banka bort det. Lita på det. Om det nu inte är på gården till ett dagis eller nåt... OP kanske skall utveckla lite var bilden kommer ifrån?

I skogen, inte så långt i från dig Johan... ;)
 
Då jag skrev att jag sett det IRL trodde jag också, naturligtvis, att det var ett skämt.

Men nu vet vi att den finns men inte var. En karta vore på sin plats.
 

Liknande trådar