Skall inte belasta min bandbredd i alla fall.
Nu är reklamgränsen passerad med råge
- Trådstartare Brune
- Start datum
Nu verkar röda blaffan ha försvunnit.
När jag, med Chrome, nu gick in så fick jag bara den vanliga reklambannern överst
- ingen klickstjälande jätteblaffa längre verkar det som. Skönt!
/Odd
Annonsförmedlaren har justerat annonsen nu så den inte skall komma så ofta.
För den som vill slippa annonserna däruppe helt, och ändå bidra till Utsidans fortlevnad, så köp ett Plus-medlemskap och stäng av stora annonser i profilen: https://www.utsidan.se/shop/listcat.htm?ID=9
(Undersöker fn problemet med att kryssa i det på Win10+Firefox)
Om man skull surfa runt på internet nuförtiden så måste man snabbt klara att sortera bort och strunta i all irrelevant info & reklam. Ofta behövs det en 2-4 click på varje ny site för att clicka bort skiten, innan man kan läsa det relevanta.
Så det är bara att öva och vänja sig, ingen ide att bli irriterad, ignorera istället.
Om man skull surfa runt på internet nuförtiden så måste man snabbt klara att sortera bort och strunta i all irrelevant info & reklam. Ofta behövs det en 2-4 click på varje ny site för att clicka bort skiten, innan man kan läsa det relevanta.
Så det är bara att öva och vänja sig, ingen ide att bli irriterad, ignorera istället.