Funktionen gå till nytt fungerar inte

Tidigare fanns en diskussion om reklam som kapade hela sidan. Efter ett tag upphörde problemet och därmed diskussionen.

Nu är eländet tillbaka. Det verkar vara Snälltågets reklam som det är något fel på. Jag lägger det som en felanmälan eftersom om man trycker på gå till nytt hoppar webbläsaren till rätt sida, men sedan förflyttas man från det nya och hamnar istället högst upp på sidan. Sjukt störigt och en för mig viktig funktion som inte funkar.

Jag är betalande medlem och mycket näjd med att slippa reklam.
Betalar man inte med pengar får man betala med sin tid eller integritet nuförtiden.
Jag väljer oftast pengar som betalning.
Att drifta en sajt av utsidans kaliber kräver lite mer än luft och gilla-markeringar.
Vill man inte betala med pengar så är nog reklam det enda valet på utsidan.

/Patrik

Jag är betalande medlem och mycket näjd med att slippa reklam.
Betalar man inte med pengar får man betala med sin tid eller integritet nuförtiden.
Jag väljer oftast pengar som betalning.
Att drifta en sajt av utsidans kaliber kräver lite mer än luft och gilla-markeringar.
Vill man inte betala med pengar så är nog reklam det enda valet på utsidan.

/Patrik

Mitt problem är inte i första hand att det finns reklam, den förstår jag varför den finns där. Mitt problem är att reklamen förstör funktionen. När jag trycker på gå till nytt förväntar jag mig att hamna just på första olästa inlägget i forumet. Nu får jag en liten åktur över sidan och hamnar högst upp istället. Ett alternativ är ju förstås att ta bort funktionen gå till nytt men den är ju en av de mest användbara här för att kunna navigera i långa trådar.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg