Nej, jag klarar inte mer av allsvenskan!

Jaja, jag vet att det kan behövas reklamintäkter. Jag tycker ändå att popupfönster är pest.

Per Ytterberg

Beredd att ge upp

Jag är beredd att ge upp, tyckte enkäten om utsidan som ofta kom upp trots att jag behållit min cookie och svarat enkäten så många gånger att jag tappat räkningen var jobbig, men pop-up från Telia får mig bara att bli ännu mer avogt inställd till Telia, då jag inte ens förstår vad dom vill göra reklam för.

Per Brune

Hehe

Min Mozilla 0.9.1 (Netscapes nästa browser) verkar inte stödja det där pop-up fönstret. ;) Enda gången man kan vara glad över att man inte har Internet Explorer.

Fast skämt och sido. Även om de flesta av Utsidans medlemmar bara tittar in någon gång i veckan så finns det en hel del som loggar in varje dag. De är också de medlemmar som är villigast att hjälpa andra. Skräm inte bort oss!

/Jonas U

Webwasher

När anonserna blir för påträngande så åker Webwasher (www.webwasher.com) fram.
Det är ett gratisprogram som filtrerar bort det man vill och lite till.
Tänk på det alla hemsides-snickare innan ni lägger in blink och popup.
Anonser som står still kan man ju faktiskt stå ut med, men att läsa en text med en banner som blinkar frenetiskt strax intill är riktigt enerverande.

Jag håller helt med

Det känns som om det räcker med en gång. Jag har också tröttnat. Jag vet dock inte om det är något vi kan göra något åt. Återkommer.

/david

Allsvenskan suger

Telias jävla allsvenska annons fick min dator att hänga sig.
Och den där enkäten kom aldrig upp efter att jag svarat ja på att deltaga.

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg