Re: Re: Re: Re: Självklart
Nu fattar jag inte riktigt vad du menar?????
Jag skrev tydligt tycker jag att alla kan vara riktiga sportmänniskor MEN tvbolagen utnyttjar deltagare med speciella åsikter och läggning för att skapa rubriker.
Om jag har fördommar så är det mot tv bolagen och om det är dom fördommarna du menar så står jag för dom annars så är det bara att läsa utantill och inte förvränga det jag skrev till något annat än vad det står Tack
KIM
Nu fattar jag inte riktigt vad du menar?????
Jag skrev tydligt tycker jag att alla kan vara riktiga sportmänniskor MEN tvbolagen utnyttjar deltagare med speciella åsikter och läggning för att skapa rubriker.
Om jag har fördommar så är det mot tv bolagen och om det är dom fördommarna du menar så står jag för dom annars så är det bara att läsa utantill och inte förvränga det jag skrev till något annat än vad det står Tack
KIM
hakan_l_borg; sa:kim1; sa:Nej nej självklart kan dessa vara lika bra multisportare som alla andra.
Men deras huvud uppgift (från producentens sida) är ju inte att genomföra en bra tävling utan skapa rubriker och splittring.
Det är detta utnytjandet av deras läggning eller åsikter som jag vänder mig emot.
Om någon förstår vad jag menar?
Alla i en dockysåpa ska vara där av samma anledning.
Men en del utnyttjas ju bara av tv bolagen för att få fler tittare.
det skulle vara mycket hemskt om detta hände CM.
MVH
KIM
Jag tror att du behöver jobba hårt med dina fördomar kompis. Du kan ju lägga till Poliser (Martin Mellin) - Säljare (Patrik vad-han-nu-hette-från-förra-året) - Frisörer (Mariana Dehlin) - Pizzabagare (Alexandra Sazzi ... med flera.
Förresten så var det väl nån i Camp Malaj som kallade vinnaren för surfitta, där har du äkta känslor du!