Ooohh! Den nye, mognare Patric... *fniss*-Patric-; sa:Sedan så vet ALLA att kiss, bajs och dvärgar e skitkul!!
/Håkan
Ooohh! Den nye, mognare Patric... *fniss*-Patric-; sa:Sedan så vet ALLA att kiss, bajs och dvärgar e skitkul!!
Jag tror att han helt enkelt mognat lite. Växt sig ur lumpen (han skriver ju f ö MUCK själv). Han är helt enkelt lite mer sofistikerad numera.tigertamjaren; sa:Samme Putte? Som ni kanske minns släppte FJS-Putte nyligen nyheten om sin brokiga bakgrund (halvtomhalvt smålänning...) och nu det här med FJS som kanske också det var båg? Stämmer det Putte eller har du bytt alias med Martin för gott nu?
/ G
malindo (Mats Lindholm) skrev:
Det ska snarare till en âkta neurotiker för att överhuvudtaget bôrja fundera pà knapparna i en dylik skjorta!
... hade jag faktiskt icke ens reflekterat över desamma, mer àn det kan vara praktiska och polyvalenta pà en och samma gàng
malindo; sa:Gamla GB-glassar väcker onekligen gamla barndomsminnen till liv... kommer ihág att Storstrut a ofattbara 2 kronor var en av de mest lyxiga grejer man kunde tänka sig..
Nej, det är subjektiva åsikter.lapetter; sa:(Är det sånt som jag just hävde ur mig som kallas "konspiratoriskt"?)
Är det mängdlära?malindo; sa:/.../
A: man kan knäppa dem, och hava dà fastknâppta kragar (praktiskt i mànga làgen)
B: Man kan làta bli att knàppa dem, och hava dà lösa skjortkragar (praktiskt i andra lágen, precis som unge herrn pàpekar).
Hava skjortan â andra sidan icke dessa knappar, falla möjlighet A helt bort, och skjortan bliva i allra högsta grad monovalent.
Detta làrde vi oss i làgstadiet, tidigt 70-tal.
Aha, jag trodde jag skulle få lära mig det på LiTH, men icke.malindo; sa:Grundlággande logik