jag vet inte vad det ska tjäna till att gå in med ett sådant inlägg? som du kan se är det ett ämne som har engagerat många, om du inte är intresserad kan du låta oss andra ventilera det utan dina uppviglingar
Nämen ursäkta då. Sedan när har utsidan blivit ett humorfritt område?
Vad det ska tjäna till med ett sådant inlägg, undrar du?
Jag redogjorde väldigt klart och koncist för min åsikt. Dessutom påpekade jag att frågeställningen är politiskt väldigt okorrekt. Minst sagt enormt provocerande. Du lyckades ju med att dra igång en livlig samhällelig-etisk diskussion. Det är inte många nyförtiden som lyckas med sådant.
Det var tänkt som en komplimang. Synd att du inte förstod från början. Blir jobbigt när man behöver förklara saker och ting på det här viset för folk som känner sig påhoppad fastän man svarar exakt på deras frågor och dessutom lovordar deras initiativa beteende.
Synd dessutom att du misstog den skämtsamma påminnelsen om Godwins lag som uppvigling. Som sagt, hela den här tråden och ordvalet i din frågeställning måste ju tas med en nypa salt. Diplomatiskt uttryckt. Kom nu inte och påstå att allt vi ventilerar här inne under ditt tema är gravallvarligt och att mitt lilla Godwin-skämt sabbar det här.
Du har ett ganska gott rykte här på utsidan. Kvalitetsinlägg och sådant. Tankeställare. Uppskattas av många.
Därför är jag faktiskt lite konfunderad över ditt humorfria svar.