Det mesta handlar om inställning.. Jag har inte hävdat något om några mått på hur mycket av något man behöver, jag pratar om ett generellt beteende och om produkter som skapats av ett folk som inte har kunskap i hur man äter och därmed är ett av världens fetaste folk.. Personligen så har jag aldrig trott på överdosering av protein men det är min filosofie.. Jag tror doick stenhårt på att det går utan att köpa preparat med TVEKSAM effekt för att ersätta mat, jag köper inte heller att man inte kan få i sig det man behöver utan tillskott.. Är man i absoluta världseliten i idrott så måste man nog med hjälp av läkare och dietister/näringsfysiologer få hjälp att optimera sitt näringsintag men för övriga så räcker det med vanlig mat!! Bara för att man äter 6mål om dagen så lagar man inte 6mål om dagen, har du aldrig sett "byggarna" med sina glasslådor fyllda med ris, grönsaker och fisk. Ris lagar man 1-2ggr per vecka sedan så fyller man på sina lådor med grönsaker, ris och till exempel fisk som oxå håller sig flera dagar i kylen.. Annars så kan man storkoka lite då och då så att frysen är fylld med lagad mat..
Jag lägger hellre mina pengar på kycklingfileer än pulver!
Jag lägger hellre mina pengar på kycklingfileer än pulver!